Hyviä huomioita tosiaan tämän nykykinnerirakenteen rajoitteista. Se on kuitenkin vielä tätä nykyä se nopein rakenne, joten sen takia varmaan suosiossa. Ja vaikea se taitaa olla kuvitella että neljännellä pyörällä alisää nopeutta saataisiin. No eihän nopeus tietenkään ole kaikki kaikessa, mutta monelle merkkaa paljon ja sen takia tehdään kompromisseja.
ajarmala kirjoitti:Toisaalta, Stradat eivät hollantilaisina varmaankaan tajua, miten liukasta täällä pohjoisessa Suomen maassa voi olla. Olen yrittänyt tätä tolkuttaa myös Milanilleni ja se on suostunut siihen, että sitä ei näin talvisaikaan viedä ulos kylmettymään.
Joo no mutta lopulta kuskin virheestä on turha syyttää pyörää. Meillä on kanssa hieman erilainen käyttöprofiili noilla kinnereillä, itselle on aina aika iso kynnys lähteä töihin jollain muulla kun kaikki vaihtoehdot ovat hitaampia/hankalampia/kalliimpia/tuovat elämään lisää aikataluja tai jokin näiden yhdistelmä. Muutenhan tuo kinneri olisi loistava talvipyörä, mutta takarenkaan pito-ongelma, kolme rengasuraa lumessa ja maavaran loppuminen rajaavat talvikäytön vain hyville talvikeleille.
vaaka kirjoitti:Käytätkö jotain huurunpoistoainetta? Entä silmälaseja? Jos silmälasit, seuraavan kannattaa olla Essilor Optifog linsseillä ja Optifog aktivaattoria päälle, niin huurtuminen vähenee merkittävästi. Tai piilarit. Bembölessä on joo melkoinen mäki, vaikka isompi Jorvin sairaalan vierestä meneekin. Onneksi kävi lähinnä kunnialle kolhut.
Ajolasit on silmien suojana melkeimpä aina, nykyiset on vahvuuksilla, mutta ilmankin oikeastaan pärjäisi. Onhan ne tuollaisina nollan tuntumat sadepäivinä hankalat kun menevät niin helposti huuruun ja nykyvyys heikkenee, mutta vaihtoehtojakaan ei paljoa ole. Täytyy pitää mielessä tuollaiset Essilorit ja terpan ehdottamat laskettelulasitkin jatkoa ajatellen.
Hyvin sanottu, tunnistin tunteen. Joo ilman muuta kerho pystyyn 
PW kirjoitti:Hyvää ettei käyny pahemmin - päivitys onnettomuusketjuun?
Joku teeitemies vois kysyy: Paljonko maksaa Strada tänään?
Täytyisi varmaan joo onnettomuusketju päivittää kun kerkiää.
Teeittemies voi tulla hakemaan kinnerin 2900 €:lla nykykunnossa. Ei viitti ihan ilmaiseksi kuitenkaan antaa. Ennen onnettumuutta olin funtsinut sellaista 3500€ hinnaksi. Varmaan tuon luokan hinnalla koitan sitä kaupata korjaamisen ja maalauksen jälkeenkin.
Pastori kirjoitti:Ite selvittäisin lähimmän ammattiopiston automaalareiden innon - vois olla hyvä oppimiskohde maalata = joten hinta voisi olla asiallinen.
Hyvä vinkki, täytyy pitää mielessä kun rupeaa hintoja maalaukselle kyselemään.
Irrotin viikonloppuna yläosan pois, mutta en kerinnyt vielä laminointia aloittamaan. Ei onneksi paljastunut uusia vaurioita, kun pääsi paremmin tutkimaan.