Päivämäärä: 14.06.2016
Ajokilometrit yhteensä: 4939
Huomenna on takarenkaan rihtaus. Oli vähän tenkkapoota kun en tiennyt miten takarenkaan saisi irti, mutta sain Facebookista ja Saukilta infoa. Questin takarenkaan irroitus menee siis nykyään yhtenevästi DF:n kanssa. Minulla ei siis tullut mukana työkalua takarenkaan irroitukseen, joten ostin Motonetistä Bondhusin 5mm kuusiokoloavaimen (pitkä).
Tein kuten tässä videossa. Vähän tiukempi oli toi kierrepultti kuin esimerkkikinnerissä, mutta sain sen irti siedettävän helposti. Piti käyttää pihtejä apuna kun varsi pyöri pultin mukana. Sitten tajusin että voihan kele kun kinneri oli mulla just toisin päin kuin videossa ja sieltä tulikin sitten yhteensä neljä osaa pihalle kiekon kanssa. 2kpl laakeripaloja, joiden paikan taisin jo keksiä (navan sisus) ja lisäksi lyhyt ja pitkä pala putkea. Pitkä pala tulee keskiön sisälle varmistamaan, että laakerit pysyvät oikeassa asennossa ja kohdillaan. Se pikkupala tuli ulos viimeisenä joten se on lähimpänä kasettia, keskiön ulkopuolella. Huomenna pääsen sitten kasaamaan palapeliä ja kiroilemaan kun ei ole uberhienoa telinettä, jonka päälle kinnerin voisi nostaa teloille 
Edit: rengas meni paikalleen aika kivutta. Ei edes tarvinnut tuota pitkää työkalua jossa videolla tökättiin joku lipsukka paikalleen. Tein kuten videossa, kinneri oli oikealla kyljellään. Renkaan irroittituksessa se oli vasemmalla kyljellä. Oli tosi kiva heittää iltalenkkikin ja kurkata millä tolalla Joensuussa huomenna alkavat tosi isot markkinat olivat. Team AinaHumalassa tosin pakotti minut poistumaan keskustasta, en muista monesko kerta oli jo kyseessä. Nimi on itse keksimäni, mutta kyseessä on sellainen noin puolen tusinan humalaisen miehen kaveriporukka jotka ovat kesäisin lähes aina kännissä ja niillä on aina miehitys keskustan alueella. Ihan joka päivä.
Takakiekolla oli ajettu liki 5tkm. Tosin hyvin oli pysynyt muodossaan.
Tämä ei sitten liity kinnereihin mitenkään, mutta leuka loksahti tolle kadenssille.