Dhl:n miehet on kantanut paketteja ja tänään sisältöä sitten ruuvailin kiinni, nyt alkaa pyörä olla kesäkunnossa, taivaalta vaan tuli tänään reilusti jotain sellaista, että koeajo jäi 5 metriin
Takarengas on vielä vaihtamatta kun ajattelin Continentalia kuluttaa kevään ja etuvalo tulee Kiinasta niin siinä yleensä se 4 viikkoa vähintään kestää. Kammetkin pitäisi lyhennyttää jossain...
Eli ilmajousen laitoin, toinen holkki oli jotain millin verran väljä, muoviteippiä laitoin yhden kierroksen korjaukseksi. Tosimies olisi sorvannut uuden 
Polkimiksi tuli Exustar E-PM25 joissa tuntuisi olevan hyvä hinta/painosuhde 39.95€/276g, Shimano yhteensopivat on...
Eteen Schwalben Durano, ei ole aiempaa kokemusta mutta Schwalbet on tähän saakka toiminut ja pieni kevennys oli mielessä, Continental jää varakumiksi.
Isojamäkiä varten takakasetin vaihdoin 11-28 piikkiseen.
Ohjaustangon tein kapean, sahailin Bilteman tuning-tangosta mutkat pois niin siitä tuli passeli. Reilu kämmenen verran per puoli on kapeampi kuin vanha. Peukalovaihtajat rupesi himottamaan kun nämä kiertovaihtajat vähän hukkaa tilaa kapeassa tangossa ja muutenkin peukalomallista tykkään enemmän.
Etujarrun vaihdoin nestetoimiseen toiveena parempi käyttömukavuus, kevennystä ei siitä juurikaan tullut tai en muista oliko se 340g levyllä vai ilman
ja tänään ei tullut punnittua... Jarrusatulat näköjään on samanlaisia edessä ja takana, ainoastaan kiinnike/adapteri vaihtelee levyn koon ja etu/takapään mukaan. Nyt kiinni ruuvattu on siis aikanaan minulle myyty takajarruksi.
Takavalo on todella kirkas, ehkäpä sokeatkin sen huomaa
muuta järkevää paikkaa en keksinyt:
Viiriä tuskin tulee kun mitään järkevää kiinnityspaikkaa ei ole.
Kokonaispaino on n. 15,7 kg ilman poksin tavaroita ja ajopaino tavaroineen on 16,6 kg, kyllä sitä painoa kertyy kun kaikki pikkuhimmelit laittaa kiinni...
Liitteenä tarkempi painotaulukko mistä pyörän paino koostuu: