Tuo kakspyöränen velomobiili näyttää kauheen korkeelta miun silmään.
Hirmu matala olisi vaikeampi tasapainoiltava ja ympärille katsominen mahdotonta=ei arkiajoon.
Jukka
Niin, mihin lie ajoon nää katetut kakspyöräset on tarkotettu ? Sunnuntai pyöräilyyn
Petri
Re: Ikuisuusprojekti
Lähetetty: 16 Elo 2012, 11:44
Kirjoittaja tavasti
jviirret kirjoitti:
Hirmu matala olisi vaikeampi tasapainoiltava ja ympärille katsominen mahdotonta=ei arkiajoon
No jos nyt miettii millä PW ajaa omaa arkiajoaan, niin kyllä sama mies vähän F40 matalammalla katetullakin ajelis?
Toki pakko on vähän pystympi olla koska muuten ei nää katteen yli.
Re: Ikuisuusprojekti
Lähetetty: 16 Elo 2012, 12:04
Kirjoittaja PW
tavasti kirjoitti:
jviirret kirjoitti:
Hirmu matala olisi vaikeampi tasapainoiltava ja ympärille katsominen mahdotonta=ei arkiajoon
No jos nyt miettii millä PW ajaa omaa arkiajoaan, niin kyllä sama mies vähän F40 matalammalla katetullakin ajelis?
Toki pakko on vähän pystympi olla koska muuten ei nää katteen yli.
Nää on niin makuasioita ja yksilöllisiä juttuja, toinen tykkää äidistä ja toisen on parempi tykätä mummosta
Petri
Re: Ikuisuusprojekti
Lähetetty: 16 Elo 2012, 12:10
Kirjoittaja tavasti
PW kirjoitti:
jviirret kirjoitti:
Hirmu matala olisi vaikeampi tasapainoiltava ja ympärille katsominen mahdotonta=ei arkiajoon.
Niin, mihin lie ajoon nää katetut kakspyöräset on tarkotettu ? Sunnuntai pyöräilyyn
Esimerkiksi elokuun ensimmäinen sunnuntai?
Re: Ikuisuusprojekti
Lähetetty: 16 Elo 2012, 12:52
Kirjoittaja PW
tavasti kirjoitti:
PW kirjoitti:
jviirret kirjoitti:
Hirmu matala olisi vaikeampi tasapainoiltava ja ympärille katsominen mahdotonta=ei arkiajoon.
Niin, mihin lie ajoon nää katetut kakspyöräset on tarkotettu ? Sunnuntai pyöräilyyn
Esimerkiksi elokuun ensimmäinen sunnuntai?
Petri
Re: Ikuisuusprojekti
Lähetetty: 16 Elo 2012, 17:12
Kirjoittaja Jarcco
Syväri kirjoitti:
TMS kirjoitti:
En ikävä kyllä tiedä enempää asiasta mutta amerikan foorumilta bongasin tällaiset asiaan liittyvät kuvat.
Ne sais kyllä periaatteessa munkin suunnitelmassa mut taian kallistua noihin pommiluukkuihin. Tuossa yhessä "streetlinerissa" oli jutun mukaan helppo nousta kyytiin ja pois, oli aukot sen verran isot. Kertoi ton olevan toimiva peli ja nopeuksienkin nousseen huomattavasti. Maavara on korkeampi kuin mun suunnitelmassa mutta sitä voi tarvittaessa muokata.. mitä luulette, riittääkö 10cm maavara katteelle mihinkään?
Mitat siis:
nojakulma 30 astetta
penkin korkeus 30cm
akseliväli 110cm
Maavara 10cm
silmät 75cm korkeudella
Katteen mitat: 70cm korkea, 55cm leveä, 225cm korkea
Ostin muutaman levyn styrofoamia ja alan leikkelemään samaan aikaan kun kasailen runkoa, katotaan miten käy..
Re: Ikuisuusprojekti
Lähetetty: 18 Elo 2012, 18:48
Kirjoittaja Nojanalle
Tässä oli aika mielenkiintoinen systeemi.
Re: Ikuisuusprojekti
Lähetetty: 18 Elo 2012, 18:49
Kirjoittaja Nojanalle
Tässä halpa materiaali etukatteeksi.
Re: Ikuisuusprojekti
Lähetetty: 18 Elo 2012, 22:26
Kirjoittaja jviirret
Syväri kirjoitti:
Ne sais kyllä periaatteessa munkin suunnitelmassa mut taian kallistua noihin pommiluukkuihin. Tuossa yhessä "streetlinerissa" oli jutun mukaan helppo nousta kyytiin ja pois, oli aukot sen verran isot.
Isot niiden pitää ollakkin, juurikin tuon kyytiin nousun vuoksi. Yläpuolisen reiän pitää tulla eteenpäin hieman pidemmälle kuin mitä penkin etureuna on, muuten ei kyytiin nousu onnistu. Trikessä voi astua penkille/penkin viereen tai muuten pujottautua, mutta kaksipyöräinen ei pysy rimpuilessa pystyssä.
Jukka
Re: Ikuisuusprojekti
Lähetetty: 18 Elo 2012, 22:50
Kirjoittaja ihmo
meinaatko sulkea pommiluukut ajon ajaksi meinaan tuuli pyörteilee jos pohja melkein auki tai näin ainakin oletan
Re: Ikuisuusprojekti
Lähetetty: 18 Elo 2012, 22:53
Kirjoittaja tavasti
ihmo kirjoitti:
meinaatko sulkea pommiluukut ajon ajaksi meinaan tuuli pyörteilee jos pohja melkein auki tai näin ainakin oletan
No eihän ne oo pommiluukut vaan reijät jos ei suljeta. Kaapinovi-magneeteilla kiinni, niin saa potkaisemalla auki aina kun tarvii. Ja narut josta nykäistään kiinni.