Tämänpäivän tuotos, mitä lie nuo härpäkkeet nimeltään mihin napa tulee kiinni mutta toisin päin olisi pitänyt "reiän" kallistus tehdä, no joo... pitää katsella huomenna virkeämpänä eikä se sieltä itsestään putoa... aina jotenkin olen kiristänyt
Melkein puolille päivin meni tänään aloitus kun oli niin nätti auringonpaiste ja Pulkkilaharju houkutteli polkiaa mutta ihan täysi työpäivä tuli... tuotokseen nähden aikaa tärvääntyy ihan tajuttomasti mutta onneksi ei ole kiire. Täytyy taas todeta, että millihomma homma ei minulta oikein luonnistu mutta lopputulos navan kohdalta on 136mm... aika hyvä tuuri
Saas nähdä meneekö rälläköintihommiksi kun tulee kiekot (tai ne on vielä tilaamatta) ja rupeaa vaihtajan ja jarrujen kiinnitystä miettimään? voi olla, että elämän helppouden vuoksi eteenkin tulee maantiejarrut, Tohtorilta tilasin molempiin päihin kun sai niin halavalla.
Jos sitä huomenna vähän virkeämpänä valossa katseleisi miten muu suoruus on ja jos vaikka jotkut vanteet saisi kiinni, kouraa en vielä hitsannut kunnolla kun en ihan satavarma ole keskiön asemoinnista, pitää nähdä kokonaisuus kytkettynä, Jos rupeaa siltä tuntumaan niin kouran alta voi senttejä rälläköidä pois mikäli akseliväli ahdistaa: 201cm oli epätarkka mittaus. Toinen juttu on sitten lyhennys takapäästä tavaratilan kohdalta mutta ihastuin ajatukseen rinkan kuskaamisesta niin pitää katsella, jos vaikka rinkkatestin huomenna tekisi? Takahaarukkaa olen miettinyt, että pitäisikö siihen joku kolmiotukihässäkkä vielä rakentaa? tukevuutta ja kestävyyttä lähinnä mietin.
Aamupäivällä tilailin myös Pyörätohtorilta kaikkea jänskää mm. keskiömuhvin ja pari laakeria ym. kivaa. Tohtori on sairaslomalla mutta laittaa tavarat huomenna postiin, hattua nostan palvelualttiudesta. Huomenna on pekkaspäivä ja tarina jatkuu, hioskelen huonoimpia hitsisaumoja ja räin niitä uudelleen ja jos penkin kiinnikkeet tekisi niin pääsisi hahmottelemaan etupuomia, kun muhvi tulee niin keskiviikkona ehkä renkaita ja vaihteita vaille koeajokunnossa? Sepä vaan onkin jänskää kun ei tuolla osaa ajaa 
Päivän kovin homma oli muuten keskiömuhvin kierteiden elvytys, paljon isompi hiki tuli kuin aamuisella pyörälenkillä, tiedä sitten mitä tusatessa tapahtui kun tuo Bilteman laakeri muuttui paljon nahkeammaksi kun sen vihdoin ja viimein sain paikalleen.
Painoja mittailin, takaosa n.5150g ja etuosa n. 2950g jos nyt oikein muistan 
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.