Jos vain paikkakunnalla satun olemaan, niin ainakin poikkean Alisniemessä moikkaamassa, toivottavasti enemmänkin aikaa viettämässä. Katsotaan kun ajankohta varmistuu.
Nojakistien talvikarkelot Nokialla (Talvi2013)?
- Pastori
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viesti:
Re: Nojakistien talvikarkelot Nokialla (Talvi2013)?
Merkkasin huhtikuun lauantaipäiviä vaikke ne mulle vielä olekaan ihan selvillä että milloinka mä olen vapaa. Intina keikka ja eritoten lapsenhoitojärjestestelyt sen jälkeen on vielä hakusessa.
-
Minulla olisi ehdotus ja katsotaan . Huhtikuun 26-28pv. perjantai klo12.oo- sunnuntai klo12.00.
Paikka Alispirti /Nokia
Perjanataina jos kelit sallii voidaan käyrä ajelulla ja jos päästään radalle niin hyvä . Muuten voitas ajella Siuroon ja käyrä Koskibaarissa syömässä ja kahvilla .Oma kustanne tietysti. Hienot maisemat sillä suunalla.
Lauantaina sit tutustutaan pinnaamisen saloihin , illalla otetaan saunomisen merkeissä.
Sunnuntai klo 12 noin jälkeen kömmitään mamman luokse kotiin , joilla sellainen on.
Nyt on mahdollista ottaa, muitakin mökkejä ja laajentaa homma enenmänkin . Jos kiinostuneita riittää. 9 henkilöä mahtuu muihin mökkehin jos tarvis.Alispirtiin mahtuu 5 nukkumaan.
Päärakennuksen sali voidaan vuokrata tarvittaessa lauantaiksi 3 tuntia.
Nyt vain sit mielipiteitä ja lyörään lukkoon tämä päivä ja montako tulee .
Laittakaa mulle sitova yksityisviesti , niin sit katon paljonko tilaa tarvitaan . 2-9pv. Helmikuuta mennessä. Kun tierän montako tulee , niin teen sit lopullisen arvion hinnoista. Sillä tierän tarvitsemmeko salin , vai emme.
Täältä yksi uusi lisää tulossa.
Optima Baron | 1kw Velogatti
- jviirret
Nojanalle kirjoitti:Minulla olisi ehdotus ja katsotaan . Huhtikuun 26-28pv.
Talvikarkelot
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
- janx
- Viesti:
Täältä myös yksi varaus lisää. Laitoin yksityisviestin.
Epäilen tosin vahvasti, että olen paikalla vain la-su.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
Toteutuuko tämä ? Montako osaanottajaa ?
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
-
Neljä ilmottautui. Tänään soitan ja kysyn Alispirtiä. Saa nähdä onko viel vapaa.
-
Noniin Alispirti on varattu ja kokoontuminen Huhtikuun 26-28pv. tapahtuu seuraavalla kokoonpanolla:
- Nojanalle / Jori opettaa niksit.
- Samuel
- janx
- Ralli
- Pastori
Mukaan sopii muutama joka ei yövy . Saunojia mukaan Tampereen alueelta useanpakin.
Viikonlopun hinta on siis 170€ ja se jaetaan yöpyjien kesken . Eli 34€ per yöpyjä. Siihen kuuluu yksi saunominen . Jos varataan Sauna suuremmalle joukolle niin se kustantaa sit erikseen. Petivaatteet kuuluu mökin hintaan .
Lisää tietoo jos tarvitsette. Kannattaa ottaa omaakin rihlattavaa vannetta mukaan ja jos jollain on sellainen vanne napa yhdistelmä ja pinnakkin mukaan . Niin voimme sen porukalla pinnata.
- janx
- Viesti:
Hyvä homma. Raliin kanssa tullaan paikalle lauantaiaamuna.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
- janx
- Viesti:
Mulla on toivottavasti rullajarrudynamonapa, pinnat ja vanne (vanne on jo hommattu) ko. ajankohtana käsillä. Taidan ottaa Paseon takakiekon (26") mukaan, ku vähän vipottaa. Kannattaa varmaan ottaa omia työkaluja mukaan? Ja ei rihtauspukistakaan olis haittaa?
Multa löytyy yksi rihtauspukki lainaan, jos en itse ko. tilaisuudessa kiekkoa pinnaile.
Rihtailu onnistuu kyllä fillarin etu/takahaarukassakin, varsinkin jos kiinnittää haarukkaan tikun/tikut "viikseksi" vanteen sivu- ja pystyheittojen hahmotusta varten (peukaloakin on taannoin tullut käytettyä hyvällä menestyksellä).
Rihtauspukissa nuo on valmiina.
... niin ja pinnankireysmittari löytyy myös, jos kurssin vetäjät eivät pidä moista härpäkettä kiekonrakennusideologiansa vastaisena .
-
Näyttää siltä että päiväläisiä olisi tulossa enenmänkin. Että pankaa sit etukäteen ilmottaen , että tierän varata tilaa lisää , jos ei kaikki mökkiin mahduta. Meinaan niinkuin päiväseltään.
Minulla on kaksi pinnapukkia , toinen on valmistumassa . Toinen haarukoista tehty. Otan mukaan ne ja pinnaus työkaluni.
Tuo pinnamittari olis kiva omistaa , mutta kun on aika hinnakas . Periaatteessa sen pystys kyllä askastelemaan .
Nojanalle kirjoitti:...Tuo pinnamittari olis kiva omistaa , mutta kun on aika hinnakas . Periaatteessa sen pystys kyllä askastelemaan .
Omani on tuollainen, ostin vuosia sitten 60 eurolla:
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... delID=7131
DT:n vastaava kustantaa moninkertaisesti...