Olen tulossa teltan kanssa. Paku-kyyti Espoosta onko mahdollinen?
Nordic Recumbent Championships 2016 -majoitus
-
- Treenaileva sisällöntuottaja
Re: Nordic Recumbent Championships 2016 -majoitus
Yv:tä laittelin, Cadyyn mahtuu yksi pyörä ja kuski mukaan, pe ilta tulen radalle testaamaan uutta Conea - joka ei ole vielä valmis mutta ehtiihän sitä vielä
t.Tero
-
Minä olen tänäkin vuonna menossa tylsästi pakulla todennäköisesti. Pakulainaa ei ole vielä lyöty lukkoon, mutta uskoisin sen hoituvan kyllä. ukramin kanssa oli jo YV:llä kyydistä puhetta, mutta varmaan siihen vielä joku muukin mahtuisi, jos kiinostusta on. Meno Nokialle siis lauantaiaamuna ja paluu sunnuntaina joskus siinä 6 h ajon jälkeen (varmaan pesulla ja syömässä pitää käydä ennen kotiinlähtöä).
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viesti:
TMS kirjoitti:Minä olen tänäkin vuonna menossa tylsästi pakulla todennäköisesti. Pakulainaa ei ole vielä lyöty lukkoon, mutta uskoisin sen hoituvan kyllä. ukramin kanssa oli jo YV:llä kyydistä puhetta, mutta varmaan siihen vielä joku muukin mahtuisi, jos kiinostusta on. Meno Nokialle siis lauantaiaamuna ja paluu sunnuntaina joskus siinä 6 h ajon jälkeen (varmaan pesulla ja syömässä pitää käydä ennen kotiinlähtöä).
Mahtuisikohan Milan vielä mukaan joukon jatkoksi?
--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)
-
Mahtuu hyvin sillä ukram pääseekin nojailijan kyydillä. Eli Arin ja Milanin lisäksi olisi mahdollisesti tilaa myös yhdelle nojakille.
-
http://www.provinssi.fi/mobiilihotelli Ensivuorelle voisi varmaan harkita tällästäkin majoitusta .
-
- Viesti:
Jospa olen tulossa mukaan kisoihin, niin oliko sitä lattiamajoitusta saatavissa la-su yöksi?
--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)
ajarmala kirjoitti:Jospa olen tulossa mukaan kisoihin, niin oliko sitä lattiamajoitusta saatavissa la-su yöksi?
Hyvin on lattialla tilaa, tuolla ekassa viestissä näkyy majoitustilanne: http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=28&t=4634
-
- Viesti:
tm kirjoitti:ajarmala kirjoitti:Jospa olen tulossa mukaan kisoihin, niin oliko sitä lattiamajoitusta saatavissa la-su yöksi?
Hyvin on lattialla tilaa, tuolla ekassa viestissä näkyy majoitustilanne: http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=28&t=4634
No nyt minulla on jo kaksi petipaikkaa Pitääkö paikkaa vaihtaa puoliltaöin vai käyko vasta kolmelta?
--
T. Ari
Ei pitäisi yöllä silmät ristissä alkaa päivittää listaa, menee näköjään "väärät" ehdotukset läpi heittämällä .
Kui mulle on myös teltta merkitty Kyllä pelkkä riippumatto riittää
jooseha kirjoitti:Kui mulle on myös teltta merkitty
Kyllä pelkkä riippumatto riittää
Sama sukunimi ilman aliasta spostiviestissä, yhdistin sinuun. Korjattu.
-
Minä olin sitten siellä lattiamajoituksessa la-su yön, kun pakun tavaratila kärysi niin pahasti naftalta. tm varmaan muistaa minua jollain laskulla tämän osalta.
TMS kirjoitti:Minä olin sitten siellä lattiamajoituksessa la-su yön, kun pakun tavaratila kärysi niin pahasti naftalta. tm varmaan muistaa minua jollain laskulla tämän osalta.
Juu, ilmoittelen asianomaisille majoitusmaksuista lähipäivien aikana.
Laitoin äsken viestiä asianomaisille Alisniemen majoitusmaksuista (yv/sähköposti).
Jos et viestiä saanut, niin ilmoittele.