Nojanalle kirjoitti:Sori olen tavallista herkemmälläpäällä . Joskus vaan ei kaikki mene jakoon . Niinkuin "Bonk" ja "Anjovi............."
PW ja Pastori meni jakoon .
On vaan tuo V...........käyrä nykyään sen verran korkeella .
Ei johdu foorumista ,elämä on vaan sellaista välillä .
Olen pahoillani, että intoiluni Bonk taiteesta aiheutti tällaista. En älynnyt edes pyytää heti anteeksi, kun en arvannut, että kyse oli täysin päinvastaiseksi tarkoittamastani kommentista. Anteeksi! 
Arvostan suuresti Alvar Gullichsenin Bonk taidetta, ja samasta syystä Nojanallen käsityötaidetta. Ne kutittelevat designhistorian ja -kulttuurin seikkoja, joita ei yleensä tunnuta ymmärtävän. Anjovisöljy on yksi Bonk taiteen keskeinen elementti, joka toistuu lukuisissa teoksissa. Siksi varomattomasti otin sen vertauksena kommenttiini Nojanallen pyörästä. Tarkoitukseni oli kunnioittaa, ei suinkaan väheksyä.
Olen tällä foorumilla viitannut aiemminkin Bonk-taiteeseen ja anjovisöljyyn, joka on tässä taiteen genressä yleisesti tunnettu käsite. Viittaus on ilman muuta minun puoleltani nimenomaan arvostava ja olen pahoillani jos se loukkasi. Missään tapauksessa ei ollut tarkoitus.
Arvostan äärimmäisen korkealle Nojanallen tapaa tehdä pyöriä ja kärryjä. Ehkä ennen kaikkea siksi, että niissä on toteutettu asioita, joihin en itse kykene. Nallen työt ovat esteettiseltä laadultaan aivan ylivertaisia ja moni ratkaisu hakee lähtökohtansa estetiikasta piittaamatta pätkääkään vaikkapa työmäärästä sen toteuttamiseksi. Niissä on sellaista taiteellista ehdottomuutta, jota harvoin näkee edes ammattitaiteilijoiden töissä. Vastaavalla pieteetillä töihinsä suhtautuu vain Ron Mueck, joka hänkin tekee töitään hitaasti, mutta jokainen yksityiskohta on äärimmäisen tarkkaan harkittu. (Mueckin töitä paraikaa esillä Sara Hildenin taidemuseossa Tampereella. Erittäin vaikuttava kokemus.)
Arvostan molempien Jyvässeudun pyöräseppien taideteollisen tuotannon erittäin korkealle ja olen aiemminkin ehdotellut yhteistä näyttelyä Sepon ja Sakarin töille. No, yhteinen ulkoilmanäyttelyhän siellä on näiltä taiteilijoilta päällä lähes joka päivä.
Anteeksi Seppo!