PW kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä, miks pitää ettiä, kallis, painava, vaikeesti asennettava ym. osa (ohjausiskari) ku asian voi hoitaa yksinkertasesti parilla kukkakepillä 
Tuollainen väpätys ei välttämättä häviä mihinkään kukkakepeillä, siis käsin ohjausta hallitsemalla. Tavallinen pystärikin voi alkaa woblata, vaikka kuinka yrittää sitä hallita ohjaustangosta, sama moottoripyörissä. Itselläni ensimmäinen hiilikuituinen maantiepyörä woblasi niin usein jyrkässä alamäessä (kovassa vauhdissa), että vaihdoin fillaria. Woblauksen sai kyllä laantumaan rutistamalla kummatkin polvet kiinni vaakaputkeen, mutta ei se mukavaa ollut, pelotti aina ihan pirusti, mikä vaan pahensi tilannetta. Ilmeisesti tuo woblaus on (tai voi olla) monen asian summa, kun ohjaus, runko ja kuski muodostaa värähtelevän jousisysteemin.
Eiköhän tuollainen harmooninen värähtelijä voi syntyä myös deltan etupäähän, eikä kukkakeppiohjaus välttämättä estä värähtelijää ilmaantumasta, siirtää ehkä vaan ilmiön ilmaantumisnopeutta johonkin suuntaan. Sopivasti letku runko, kevyt etupää ja herkkä ohjaus, niin värähtelijä tulee kylään lähes kutsumatta pienenkin alkusysäyksen saatuaan.
Toimiva ohjausiskari taitaa hävittää ilmiön melko varmasti, koska se vaimentaa värähtelyn nopeasti ja tehokkaasti.