Premnas kirjoitti:Ja se raskaan sarjan kalusto puuttuu yhä.
Minkälainen pitäs olla? http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=3&t=5113
Premnas kirjoitti:Ja se raskaan sarjan kalusto puuttuu yhä.
Minkälainen pitäs olla? http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=3&t=5113
Vilijami kirjoitti:Premnas kirjoitti:Ja se raskaan sarjan kalusto puuttuu yhä.
Minkälainen pitäs olla?
http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=3&t=5113
Luin tuotakin toki jo, mielenkiintoista . Ollapa tadpoletrike jonka peräpään voi tarvittaessa muuntaa yhdeksi isoksi peräkärryksi eli tadpolen takahaarukka kiekkoineen veks ja kärryosa tilalle ja näin saamme quattro-cargotriken
. Toki tuo tuottaisi ongelmia koko ketjulinjan ja voimansiirron kanssa, en tiedä miten sen ratkaisisi. Tulipa vaan mieleen tällanen kuitenkin. Ja pyörän painoraja sais olla tarpeeks ylhäällä ettei tartte heti miettiä kuuluuko jostain kohta räks.
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Riittääkö painorajaksi tonni? Ei oikein hymiöitä uskalla laittaa tuohon lauseeseen, kun en tiedä mäkien määrää ja on posketon polkija
Taitaa tonni olla kyllä jo liioittelua, ei tässä mitään teräsmiehiä sentään olla . Tai teistä en tiedä mut ihan omasta puolesta voin sanoa...
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
http://www.toxy.de/index.php/en/products/trimobil
Jännä penkin runko, kuljetustila lyhyehkö, taipuu riksaksi ja kuormankantokyvyksi luvataan 625 paunaa.