Kaarikinneri lopettaa
Vapaarattaita rakentelijalle.
2 kpl 15€ kpl
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Vapaarattaita rakentelijalle.
2 kpl 15€ kpl
Vapaaratas 1 kpl
15€
Locbustersin stemmin asentolukittava sarana, uusi.
Alaputken ulkomitta 33,25mm, sisämitta 27,8mm
Yläputken sisämitta avattuna 28,5mm
50€
Ohjaustankoja 5€ kpl
Alakuvassa ICE:n originaalit.
Kaikki 406-koon renkaat myyty!
1 kpl LithiumSafe akun turvapussukka. Kestää 750Wh akun palon!
Tässä voit turvallisesti ladata akkua ilman pelkoa, että koko mökki palaa.
Lue lisää
http://www.lithiumsafe.com/fire-safety- ... batteries/
Hinta 80€
Peilejä 3 kpl, 5€ kpl yks kpl kiinnitys ohjaustangon päähän, 2 kpl putken ympäri. Janx on päässyt kuvaan
Arcus I myyty Ouluun!
Janx ja Polkumies kävivät jo toisen kerran tutkailemassa tarjontaa, taas jäi kummallekin yhtä sun toista haaviin
Mainostin jossain, että sunnuntaina 5.6. olis lopetusmyynti, mutta kun suurin osa tavarasta meni jo etukäteen, niin täytyy perua tuo iltapäivän tapahtuma!
Jos se kummallinen vannejarru, jota pari viikkoa sitten katseltiin, on yhä siellä, voisitko ottaa siitä kuvan. Vaivannut minua sen jälkeen, kun en tullut katsoneeksi tarpeeksi tarkasti. Kyse on siis siitä maatiepyörän jarrusta, jossa oli sellainen polvinivelmekanismi. En siis välttämättä tarvitse sitä jarrua itselleni, mutta kuva olis kiva.
Tässä Jorille.
Kiitos Artsi.
Oikein muistin. Mietin nimittäin ratkaisua 622 jarrutapeilla varustetun, mutta 559 paksurenkaiseksi muutetulle pyörälle. Tuollainen ylhäältä levittävä jarru voisi toimia siinä oikein hyvin.
Tuo polvinivel tuossa ylhäällä muuttaa vaijerivedon ja jarrupalojen liikkeen välityssuhdetta silmämääräisesti arvioiden 2:1 ja 1:100 välillä. Vaijerin liikkuessa vakiovauhdilla jarrupalat liikkuvat ensin tuplavauhdilla ja pienellä voimalla ja lopussa vaijerin liike välitetään hyvin hitaaksi ja erittäin suurivoimaiseksi liikkeeksi. Tälläkin ratkaisulla saisi sekä suuren liikkeen väistämään kieroa vannetta ja toisaalta suuren voiman sitten kun jarrupala on kiinni vanteessa. Mahtavaa.
Valitettavasti tuo on tehty aikansa perinteen mukaisesti teräslevystä, jolloin se on turhan joustava ja hukkaa polvinivelen suuren voiman alueen varsien joustoon. Hyvä yritys kuitenkin.