Re: Spectri - Specbiken comfort trike 20/20/26 täysjoustolla
Ei oo halvempi, jos yhden tekee. Enerprofilta saa vastaavan valmiina parilla sataa Euroopasta. Jos vertaa Suomessa käsin tehtyihin akkuihin, on moninkertaisesti halvempaa.
https://enerprof.de/en/products/softpac ... sche-360wh
Parempi. Ehkä, jos tietää mitä tekee. Silloin parempi kun huono kiinalainen. Kennot (ja BMS) ainakin tiedossa melko luotettavasti. Ostettu nkonista.
Elvistely. Mahdollista.
Itselle tämä on myös ammatillisesti kehittävää toimintaa, koska mm. robotiikka tarvitsee akkuja. 20 euron nivelen muistiakku myydään alkuperäisenä varaosana 120 eurolla.