Re: Pythonajelua
Ralii kirjoitti:Ajeleekos näillä vehkeillä täällä enää muut kuin minä ja Pastori?
Kohta
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Ralii kirjoitti:Ajeleekos näillä vehkeillä täällä enää muut kuin minä ja Pastori?
Kohta
Pastori kirjoitti:Ralii kirjoitti:Nostellaas vähän vanhaa ketjua (muahaha)
Ajeleekos näillä vehkeillä täällä enää muut kuin minä ja Pastori?Mää harkihen tälle sesongille että tekisin valmiiksi jonkin noista kiinteärunkoisista raakileista. Vois olla parempi polvelle.
Mjoo, kieltämättä jos on jo aikasempaa polvivammaa ni joku vähemmän "alla heiluva" voi sopia paremmin, ite ainakin kääntelen jalkaa välillä sivuttain just polven kohdasta jos haluan tasapainottaa liikettä hitaassa vauhdissa ym.
jooseha kirjoitti:
Kohta
Tervetuloa kerhoon
Tänään tuli taas pari 20km pätkää ajeltua. Ensin jätskille ja sitten kuvailemaan Bonussektorina janxin kanssa mentiin taas jonkun verran hiekkatietä. Tuntuu että oon kohta talvee lukuunottamatta menny kojakeilla kaikissa paikoissa missä niillä ei kuuluisi mennä.
Saatiin työkaverin kanssa se Alisniemessä esitelty Air bike ajokuntoon viime torstaina. Pääseekös Airbikellä ollenkaan pythonkerhoon, vai pitääkö olla negatiivinen jättö. Vaikeaa tuntuu tuokin olevan, varsinkin, kun ei ole mitään -ei kiinteää eikä liikkuvaa- ohjaustankoa apuna.
Harjanvarsista tehtyjen apusauvojen kanssa pääsin sillä sentään parkkipaikan ympäri. Pätkittäin ihan ilman tukeakin, mutta kovasti täytyi tuijottaa maahan muutaman metrin eteensä eikä juuri muuta liikennettä pystynyt seuraamaan, vaan ensimmäinen liikkuva auto, joka tuli näkökenttään aiheutti kaatumisen. Luomme tälle projektille ensi viikolla oman ketjun, jossa kerromme lisää rakentamisesta ja ajoharjoittelusta.
jori kirjoitti:Saatiin työkaverin kanssa se Alisniemessä esitelty Air bike ajokuntoon viime torstaina. Pääseekös Airbikellä ollenkaan pythonkerhoon, vai pitääkö olla negatiivinen jättö.
Kyllähän se enempi Flevo sukuinen on, juurkin tuon jättönsä ja korkeutensa ansiosta. Toki sillä ajamisesta varmaan apu on python opettelussa. En tosin ole Flevoa koskaan kokeillut. Cruzbike tyylisen pyörän kerran tein, mutta ei sillä ajaminen oikein sujunut vaikka pythonilla olin ajellut paljonkin.
Jukka
Mää kävin kerran kokeileen likan penkillä varustettua diy-Vendettaa, siis sitä kääntyväkeskiöistä. Oli taas ajaminen opettelussa... ja noin kuukausi aikaa saada homma hallintaan jos sillä meinaa Oulujoki-ajon polokasta.
jori kirjoitti:Luomme tälle projektille ensi viikolla oman ketjun, jossa kerromme lisää rakentamisesta ja ajoharjoittelusta.
Asiaa. Kiinnostaa kovasti, BROL:ssa ja muuallakin olen koettanut seurata näitä vastaavia projekteja...
jviirret kirjoitti:jori kirjoitti:Saatiin työkaverin kanssa se Alisniemessä esitelty Air bike ajokuntoon viime torstaina. Pääseekös Airbikellä ollenkaan pythonkerhoon, vai pitääkö olla negatiivinen jättö.
Kyllähän se enempi Flevo sukuinen on, juurkin tuon jättönsä ja korkeutensa ansiosta. Toki sillä ajamisesta varmaan apu on python opettelussa. En tosin ole Flevoa koskaan kokeillut. Cruzbike tyylisen pyörän kerran tein, mutta ei sillä ajaminen oikein sujunut vaikka pythonilla olin ajellut paljonkin.
Jukka
Flevon oppi melkein välittömästi pyytton taustalla. Voisi ehkä mutuilla, että se on aika paljon helpompi opeteltava käärmeeseen verrattuna. Airbike varmaan asettuu siihen flevon lähistöön vaikeusasteella eli toivoa ei tartte heittää hukkaan.
Täällä odotellaan myös mielenkiinnolla tuota airbikeen liittyvää ketjuaa ja mahdollista koeajoa nokialla.
Pastori kirjoitti:Ralii kirjoitti:Nostellaas vähän vanhaa ketjua (muahaha)
Ajeleekos näillä vehkeillä täällä enää muut kuin minä ja Pastori?Mää harkihen tälle sesongille että tekisin valmiiksi jonkin noista kiinteärunkoisista raakileista. Vois olla parempi polvelle.
Saako sun Pythonin lainaan?
Flevoa tuli kokeiltua Nokialla, kyllä sillä vartissa pääsi jo vähän kurvailemaan. Python on varmaan hankalampi...