Re: Nojapyöräilyaiheiset videosi
Huiman näköstä menoo - tuohon kyytiin ei ois asiaa
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Huiman näköstä menoo - tuohon kyytiin ei ois asiaa
Kolmen minuutin kohdalla 100 rpm ja jalat eivät liiku. Nopeudet eivät näytä oikeilta useissa paikoissa. Ihan eri luokan jouston pituus kuin katukoneessani. Kadehdittavan näköistä!
jori kirjoitti:samuel kirjoitti:mhelander kirjoitti:Tässä vähän YouTube-videota työmatkan poluilla. Kuvattu Garmin ViRB:llä, tehot CycleOps PowerCal -sykevyöltä ja ViRBi kiinni uutukaisessa kotitekoisessa runkoon kiinnitetyssä telineessä.
Tuossa ei taida km/h-lukema olla ihan ajan tasalla.
Esim. heti alussa kun kurvaat polulle, onhan sulla nyt enemmän vauhtia kuin 6km/h.Mutta kyllä etuhaarukka pumppaa hyvin ja maakosketus säilyy.
Samaa minäkin katselin. Nopeus putoaa toisinaan alemmas, kuin kuvasta näyttäisi. Onko anturissa klappia?
Missä anturissa, tuo kaikki on ViRB:n GPS:llä nauhoitettua. Tehot tulee sykevyöltä jossa sitä latenssia ja vaihtelua vasta piisaakin. Ainoa tarkka luku lienee kadenssi.
Noh maastossa muutekin noilla ei niin suurta merkitystä ole ja ajaessa ei paljoa ehdi mittareita vilkuilemaan... joskus sykettä kisoissa ettei pääse vauhti tai motivaatio hiipumaan ja lenkillä ettei hiivi suoritusteho liian korkeaksi.
Öö katsopa aiempi kommentini, nin huomaat, että kadenssikin mättää hetkittäin. Manuaalien pläräystä tarvitaan tai takuuta, jos ei muuten selviä epäsuhta mittaustulosten ja jalkojen pyörimättömyyden välillä.
Huh mitä menoa ! Näkee ettei mhelander todellakaan ole ensimmäistä kertaa mettässä nojakin kanssa
.
vaaka kirjoitti:Öö katsopa aiempi kommentini, nin huomaat, että kadenssikin mättää hetkittäin. Manuaalien pläräystä tarvitaan tai takuuta, jos ei muuten selviä epäsuhta mittaustulosten ja jalkojen pyörimättömyyden välillä.
Niin, ViRB tuskin on bugiton ja mulla on ollut vähän laisesti aikaa opiskella sen tai ViRB Edit aplarin koiruudet. Veikkaan lievää epäsynkkaa datan ja videon välillä, tämähän ei ole yhtäjaksoista videota vaan pätkitty. Nimittäin tuo ViRB Edit ei ole ihan laadukkain videon editointisofta johon olen törmännyt... liiallinen helppokäyttöisyyden tavoittelu on ohittanut varman toiminnallisuuden ja monipuolisempien säätöjen tekemisen.
Näyttää pyörä ja mies toimivan pelottavan hyvin. Melkosta menoa metsässä, hienoa katsoa!
Tässä lisää ja riittävän pitkästi, nimittäin eilinen Cyclo-Cross keskiviikkokrossi Oulun Ellinmaalla: YouTube video jossa koko hoito ja kaikki sensorit mukana.
ViRB ei tykänny ekaan splittiin laitta sykevyön tehodataa mutta jälkimmäisessä sekin on mukana. Musiikkia ei ole jotta saa käsityksen mimmosta metakkaa tuo meno on, ei se rohina kyllä kuulu kuskin korviin.
Tässä vähän lisää YouTube-videota paluumatkasta samoja polkuja pitkin, sitten Oulun keskustan pyöräkaistat ja lopuksi Raksilan läpi juuri ennen lätkämatsia.
Kaksraiteisen esittelyä, hauskoja ja tylsiä katseluhetkiä ihan miten kukakin haluaa ;)
PW kirjoitti:Kaksraiteisen esittelyä, hauskoja ja tylsiä katseluhetkiä ihan miten kukakin haluaa ;)
Näitä esittelyvideoita lisää
PW kirjoitti:Kaksraiteisen esittelyä, hauskoja ja tylsiä katseluhetkiä ihan miten kukakin haluaa ;)
Ei yhtään tylsä, tosi hyvä ja selkeä esittelyvideo. Eikä liian pitkäkään.
Jukka
jviirret kirjoitti:PW kirjoitti:Kaksraiteisen esittelyä, hauskoja ja tylsiä katseluhetkiä ihan miten kukakin haluaa ;)
Ei yhtään tylsä, tosi hyvä ja selkeä esittelyvideo. Eikä liian pitkäkään.
Jukka
Jossain kohtaa muistin vinkin: mieti etukäteen mitä höpötät. En miettiny ja se vähän kuuluu.
PW kirjoitti:jviirret kirjoitti:PW kirjoitti:Kaksraiteisen esittelyä, hauskoja ja tylsiä katseluhetkiä ihan miten kukakin haluaa ;)
Ei yhtään tylsä, tosi hyvä ja selkeä esittelyvideo. Eikä liian pitkäkään.
Jukka
Jossain kohtaa muistin vinkin: mieti etukäteen mitä höpötät. En miettiny ja se vähän kuuluu.
Hyvä PW! Juuri tällaisia videoita minä kaipasin, kun moitin pelkkiä katunäkymävideoita tylsiksi.
Muutoinkin tämä Petrin kokeilu on ennakkoluuloton ja hyvä. Tuo paikallaan kääntyminen nostamalla etupyörää ylös on mainio!
Hyvinhän tää meni kun Sakarikin tykkäs