Eli penkki kallistuu etupyörän mukana, mutta näyttää että jättö on negatiivinen kuten pyhtonissa. Ainakin vaatii kädet ohjaukseen, eli ei voi ohjata jaloilla muuten kuin painoa siirtämällä. Jos jättö ja ohjauskulma on tosiaan trixstarin kaltainen niin vaatii tuollaisen ison parkkipaikan kääntyäkseen
Idean ei tarvi olla kallis eikä monimutkainen jotta se olisi toimiva ja monelle tarpeellinen. Miten saadaan kaksi pullotelinettä pyörään jossa on kiinnitys paikka vain yhdelle. Käytössä käsipora ja alumiini lattaa:
Huomattavan paljon jaloilla ohjattavia. Ei taida itäeuroopan maissa olla pyöräilyn opettelu lapsena niin yleistä kuin täällä, joten aikuisena ei ole lapsena opittu käsillä ohjaamisen tapa syvällä selkäytimessä ja jaloilla ohjattavan oppiminen käy helpommin?
Huomattavan paljon jaloilla ohjattavia. Ei taida itäeuroopan maissa olla pyöräilyn opettelu lapsena niin yleistä kuin täällä, joten aikuisena ei ole lapsena opittu käsillä ohjaamisen tapa syvällä selkäytimessä ja jaloilla ohjattavan oppiminen käy helpommin?
Juu, Airbike on jostain syystä kovasti muotia Unkarissa.
Kaksoisdropoutti jäi mieleen vähäeleisen tyylikkäänä ratkaisuna. Sakarin 406-559-versio on ehkä liian raju muutos, mutta tämä pienempi on lähes huomaamaton.
Liitteet
Kaksoisdroputti.png (409.89 KiB) Katsottu 6721 kertaa
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Huomattavan paljon jaloilla ohjattavia. Ei taida itäeuroopan maissa olla pyöräilyn opettelu lapsena niin yleistä kuin täällä, joten aikuisena ei ole lapsena opittu käsillä ohjaamisen tapa syvällä selkäytimessä ja jaloilla ohjattavan oppiminen käy helpommin?
Juu, Airbike on jostain syystä kovasti muotia Unkarissa.
Kaksoisdropoutti jäi mieleen vähäeleisen tyylikkäänä ratkaisuna. Sakarin 406-559-versio on ehkä liian raju muutos, mutta tämä pienempi on lähes huomaamaton.
Jep, tein itsekin tuollaiset tupladropit etuhaarukkaan, jotta v-jarrut pelittää sekä 559 että 507 kiekoilla.
Juu, Airbike on jostain syystä kovasti muotia Unkarissa.
Jäin miettimään Airike nimitystä, en ensiks löytäny yhtään vai lasketaanko nuo MBBeet Airbikeiksi ? Ohjaus kulmahan niissä on aika sama.
Ahkeraa porukkaa on Unkarissakin, hattua pitää nostaa sukulaisille.
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Juu, Airbike on jostain syystä kovasti muotia Unkarissa.
Jäin miettimään Airike nimitystä, en ensiks löytäny yhtään vai lasketaanko nuo MBBeet Airbikeiksi ? Ohjaus kulmahan niissä on aika sama.
Ahkeraa porukkaa on Unkarissakin, hattua pitää nostaa sukulaisille.
Airbike on MBB-pyörien esi-isä. Siitä on kehitetty python ja toisena linjana Cruzbike. Osa kuvista oli selvästi Cruzjohdannaisia, mutta oli siellä perinteisiä Airbikejäkin.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma