Nojanalle kirjoitti:Tai kengän suojukset.

Ja tietenkin myös kypärä. Kelpaisi varmaan Jorillekin! 
Jos, ja mahdollisesti kun, minä lähden tekemään uutta velomobiilia, lähtisin täysjousitetusta tadpole-tyypistä. Sen kattaminen onnistuisi selvästi paremmin kuin deltalla, kun takapään saa aerodynaamiseksi ja sisä- ja tavaratilan isommaksi.
SH18:ta tehdessä jouduin käytettävissä olevan hissin koon vuoksi rajoittamaan kokonaispituutta ja tavaratila jäi sen vuoksi pieneksi. Kun ei halunnut takapyörien raideleveyttä kovin leveäksi, jäi sisätilan leveys hartioiden kohdalla turhan kapeaksi ja ahtaan tuntuseksi.
Myös, niinkuin tässä osiossa on ilmennyt, on deltan, ilman sähköavustusta, molempien takapyörien saattamiseksi vetäviksi osoittautunut hankalaksi. Tadpolessa vetää yksi takapyörä eikä puoltamisilmiötä ole.
Jotenkin houkuttaisi tämän tyyppinen ratkaisu: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 32YBt1FWLE
Tietenkin tilavampana, etupyörät taaempana ja pystymmällä selkänojalla. Puu-vanerirakenteisesta korista voisi tehdä itsekantavan ilman teräsrunkoa. 
Sakari