Re: Punakettu - Hase Kettwiesel
https://mwvi.vip.ebay.com/itm/Vorderrad ... cmd=VISPEC
Antaa kaikilla e-baysivuilla saman vastauksen? Olisko tän antiikin aikuisen puhelimenvika
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
https://mwvi.vip.ebay.com/itm/Vorderrad ... cmd=VISPEC
Antaa kaikilla e-baysivuilla saman vastauksen? Olisko tän antiikin aikuisen puhelimenvika
kannattaisko kokeilla asentaa puhelimeen joku muu/uudempi selainohjelma?
Kai, kannattas - ku ei sitäkään osaa
No, pitää kysästä lapsilta taas apua joku päivä. Tai sitten antaa olla ja palataan taas kevällä asiaan
Sveitsi ei ole EU:n jäsen. Alvit pitää muistaa lisätä hintoihin (jos ei sisälly) + tulli.
Mutta ei noista nyt kauheasti lisähintaa tule edulliseen sähkösettiin...
PW kirjoitti: ↑19 Loka 2021, 20:26https://mwvi.vip.ebay.com/itm/Vorderrad ... cmd=VISPEC
Antaa kaikilla e-baysivuilla saman vastauksen? Olisko tän antiikin aikuisen puhelimenvika
Onko kyseessä tämä tuote? Lisätietolinkki ei tosiaan toimi.
https://www.ebay.de/itm/264967451038?_ ... %3A2334524
Myyjällehän voi lähettää kyselyn paketin sisällöstä.
Juu, kai se tuo on - ite suosittelit
Akku siihen viel 24V vai 36V?
Vilijami kirjoitti: ↑19 Loka 2021, 13:40Sveitsistä tasan 200€ postikuluineen valmis 406 sarja 48v 1000w moottorilla. Tämän tilaisin tällä hetkellä itse.
Valitettavasti vaan liian nopea, mutta jostain pitää tinkiä budjettiostajan.
https://www.ebay.com/itm/264967451038?_ ... %3A2334524
Tässä on tuon paketin sisältö:
Jaa, luulin jo ymmärtäneeni jotain Jorin ja sinun selityksistä
Nyt on niin, ettei noista spekseistä voi nähdä, millainen moottorinohjain tuossa on mukana. Jotkut moottorinohjaimet ovat ohjelmoitavia ja niitä voidaan käyttää millä tahansa akkujännitteellä, kunhan ne ohjelmoidaan sille sopivaksi.
Tällä videolla kerrotaan noista ohjelmoitavista asioista. Moottorinohjaimen toiminta erilaisilla jännitteillä on ohjelmoitavissa muuttamalla akun minimijännitettä. TUo on siis vain turvamekanismi, joka estää ajamasta akkua liian tyhjäksi. Tämä säätö oli tuolla videon lopussa, C13 tai C14 säätömoodi.
https://www.youtube.com/watch?v=szXBBDd0LOA
Tieto lisää tuskaa eli monenlaista säädettävää ja huomioon otettavaa näyttää olevan.
Viestien perusteella aika turvallinen strategia näyttäisiä olevan laittaa ensin 36V/250W systeemi.
Yose Powerin sarjalla ja yhdellä akulla budjetti alle 500 €.
Jos vääntö ei riitä, vaihtaa sitten pyörän vaikka tuollaiseksi 48v/1000W.
Nojaski kirjoitti: ↑20 Loka 2021, 10:23Tieto lisää tuskaa eli monenlaista säädettävää ja huomioon otettavaa näyttää olevan.
Viestien perusteella aika turvallinen strategia näyttäisiä olevan laittaa ensin 36V/250W systeemi.
Yose Powerin sarjalla ja yhdellä akulla budjetti alle 500 €.
Jos vääntö ei riitä, vaihtaa sitten pyörän vaikka tuollaiseksi 48v/1000W.
Aivan täydellinen yhteenveto! Yosen setillä pääsee helposti alkuun, eikä putoa korkealta
Voi tuon saman alle 500€ setin ostaa kotimaastakin hieman yli 1000€.
Nojaski kirjoitti: ↑20 Loka 2021, 10:23Tieto lisää tuskaa eli monenlaista säädettävää ja huomioon otettavaa näyttää olevan.
Viestien perusteella aika turvallinen strategia näyttäisiä olevan laittaa ensin 36V/250W systeemi.
Yose Powerin sarjalla ja yhdellä akulla budjetti alle 500 €.
Jos vääntö ei riitä, vaihtaa sitten pyörän vaikka tuollaiseksi 48v/1000W.
Mikäs akku myö siihen valittiinkaan?
Outo vannekoko tuohon merkitty 418mm? Olisko virhe? Nimimerkki "mistärenkaat"
PW kirjoitti: ↑20 Loka 2021, 11:00Nojaski kirjoitti: ↑20 Loka 2021, 10:23Tieto lisää tuskaa eli monenlaista säädettävää ja huomioon otettavaa näyttää olevan.
Viestien perusteella aika turvallinen strategia näyttäisiä olevan laittaa ensin 36V/250W systeemi.
Yose Powerin sarjalla ja yhdellä akulla budjetti alle 500 €.
Jos vääntö ei riitä, vaihtaa sitten pyörän vaikka tuollaiseksi 48v/1000W.Mikäs akku myö siihen valittiinkaan?
Outo vannekoko tuohon merkitty 418mm? Olisko virhe? Nimimerkki "mistärenkaat"
Ehkä virhe, voin kysyä sähköpostilla asiaa.
Akun valinta lienee makuasia, kunhan on 36V.
Itse olen ajatellut lähinnä tuota 10.4 Ah "pulloakkua" https://yosepower.com/collections/e-bik ... ery-e-bike
Tämän saisi ehkä kohtuu näppärästi viritettyä etuhaarukan viereen, idealla siis yksi kummallekin puolelle, jos kaikki skulaa hyvin.
Tuossa Tori.fi olevassa Haze Kettwiesel pyörässä näyttäisi akku olevan takana lähellä akselia.
Kettwieselissä on mielestäni kyllä oma haasteensa löytää akulle, kontrolliyksikölle ja näytölle kiva paikkat.
Ja kyllä peukalokaasukin paikkaa joutuu ihmettelemään.
Hasen omiin jarrukahvoihin ei aio koskea mitenkään.
Puoltoääni 250 w edulliselle sarjalle. Minä sähköistin flevon juuri sellaisella. Kokonaiskustannus oli hieman yli 500 €. Hyvin on toiminut.
Näistä ohjeista poiketen tulin ymmärtämättömyyttäni ottaneeksi pienemmälle kiekolle tarkoitetun moottorin, eli käytännössä nopeuskäämityn. Ilmeisesti siis hyötysuhde ei ole paras mahdollinen, mutta avustus taas vastaavasti tuntuu vielä nopeammissakin vauhdeissa. "Väärästä" käämityksestä ja pienestä halkaisijasta huolimatta vääntöäkin on jonkin verran. -Tai ainakin moottori avustaa myös hitaissa vauhdeissa ja ylämäessä. Pelkällä peukalokaasulla ajelen harvemmin.
Jarrujen katkaisijat olivat väärän malliset, joten jätin asentamatta. Enpä ole juuri kaivannut. Pienen hetken tuntuu työntö vielä sen jälkeen, kun lopettaa polkemisen.