jori kirjoitti:Hyvä valinta. Minä ehdin jo niin tottua tuohon alkuperäiseen punanenäväritykseen, että en oikein osannut kuvitellakaan mitään muuta. Tai siis, muut versiot näyttivät huonommalta. Rohkaisen teippaamaan suunnitelman mukaan.
Peräpeili täysmustana saattaisi näyttää paremmalta, ja turvallisemmalta myös, mopoautoista tutun hitaan ajoneuvon kolmion kanssa. En suinkaan tarkoita, että pyörä on hidas, mutta suhteellisesti maantiellä hitaammasta päästä. 
Hyvä idea! Joo, hankin ilman muuta heijastavan hitaan ajoneuvon kolmion mustaan takapeiliin, vaikka punaisen kolmion voisi tehdä teippaamallakin ja vaikka takana palaa akkuun liitetty punainen valo. Onpa jotain hyötyä isosta peräpeilistä.
Kyllä SH18 on oikeastaan kaiken kaikkiaan aika hidas velomobiili. Kyllä suoralla ja tasaisella homma pelaa, mutta alamäissä ei uskalla päästellä täysillä, kun etupyörällä on liian vähän painoa. Samasta syystä ei ilman sähköavustusta talviajo suju kunnolla, kun vastamäissä tapposepelin päällä etupyörä lähtee luisuun vasemmalle, kun vain oikea takapyörä vetää. Osittain näiden syiden vuoksi lähdin rakenteleen tadpole SH22:ta, jossa ei ole näitä ongelmia.
Pitkän uurastelun jälkeen sain sähköavustuksenkin taas vaihteeksi toimimaan SH18:ssa. Piti lähettää laitteet välillä taas Kuetroniinkin. Johdatuspaketti ei tykkää useista vaihteluista nojakista toiseen. Kumman helposti joku useista johtoliitoksista katkeaa siirtelyn aikana. 
Sakari