Tämä Bio-hybridi saa testaajaltaan runsaasti kehuja
Sori, etten ole opiskellut oikean ajan laittamista linkkiin, mutta tuossa videossa on SAIRAAN!!!! hieno systeemi katteiden pois tieltä ottamiseen huoltoa, kytiin nousua ja poistumista helpottamaan. Kohdassa 4 min 38 s. Helposti paras, mitä olen nähnyt ikinä autot mukaanlukien. Jos siis ei heittoistuinta pelkäämisen paikkalaiselle kuskin operoimana lasketa
Re: Nojapyöriä Youtubessa
Lähetetty: 09 Joulu 2016, 12:25
Kirjoittaja vaaka
PW kirjoitti:
Kakskinneriä kytketty yhteen, tandemiksi. Ei pääse ukko karkuun
Tuossa perhekinnerijunassa on vähän vaikeaa etummaisen lepäillä , mutta takana kelpaa olla
Vähän 20 minuutin jälkeen ohitetuksi tulee keltainen itse tehdyllä katteella ulkonäöstä päätellen oleva kaksipyöräinen nojakki. Tour de Italia, yeah Texasissa
Tuosta kun tekee yksipyöräisen ilman penkkiä ja kovaa kyykkää, saa pyllyn pyyhittyä samalla. Anteeksi sarkasmi, mutta kun työkseen tulee tehtyä sitä kyykkyä ja työpaikkalääkäri käski 20 s kyykkyyn ylös niin nopeasti kuin pystyn, niin selkisi, ketä kyykytetään eniten. Kun ei ollut kuullut lähellekään yhtä monesta toistosta lekuri lääketieteellisessä kirjallisuudessa. Oli selin kirjaamassa anamneesiä ja halusi nähdä uusinnan. Lääh lääh ja silti rikoin aiemman muiden asettaman enkan.
http://www.youtube.com/watch?v=q1CWXoCBRxY#t=44.475583
Kappas tosiaan saahan sitä pystäristä kaksipyöräisestäkin peffan hiomalaitteen, kun poistaa ensin ruåttalaisen håmåistuinkannattimen (ei satulaa) ja kyykyttää tarpeeksi alas.
Tämä ketju on toki nojapyöriä tubessa, mutta pitääkö lanseerata uusi katergoria nojapyöriin, onko alanojakin syväkyykyssä nojapyörä? Vai onko se pyllistyspyörä pornotähdille kulkuvälineeksi? Tollainen taitettuna saattaisi olla ratikka, juna- ja bussikelpoinen, joten ei ehkä niin pähkähullu väline sittenkään kuin kieli poskessa irvailuni antaisi ymmärtää, vaikkei ymmärrä antaa.
Niin eihän minulla siis mitään Ruåttia vastaan ole tiistaina siellä taas ihan vapaaehtoisesti maksaen lomalla
Kirkasta alumiini?foliota penkkien takana=lisää uv altistusta. Aerolle ei tee hyvää reikä korissa eturenkaiden sivulla, hetken näkyi maa ohjaamosta eturenkaan läpi. Takapäähän olisi iloa saatavissa kuten luultavasti kattoonkin lisäkatteella. Olisiko tallin koko rajannut perän noin vajaaksi?
Ihmetyttää noin työlään laitteen tekeminen ja sitten aeropuolen puoleen väliin jättäminen. Monissa projekteissa. Kun edut olisivat selvät eikä vaikeat toteuttaa.
Re: Nojapyöriä Youtubessa
Lähetetty: 02 Tammi 2017, 20:35
Kirjoittaja janx
'Oliebollentocht' for velomobiles 2016 ENGLISH
Re: Nojapyöriä Youtubessa
Lähetetty: 09 Tammi 2017, 09:14
Kirjoittaja PW
Äkkiä se lähtee, kinneri käsistä Miks noin helposti? Takakiekko lähtee urastaan ja haukkaa sohjoon, vai ohjaava etukiekko?
Re: Nojapyöriä Youtubessa
Lähetetty: 09 Tammi 2017, 11:19
Kirjoittaja PW
Vanerikinneri, aika hienosti tehty, muotoiltu.
Re: Nojapyöriä Youtubessa
Lähetetty: 09 Tammi 2017, 11:51
Kirjoittaja vaaka
Pelottavan helpon näköisesti irtosi kinneri tiestä. Onneksi pyöräilijälle ei käynyt kummemmin. Kai. Tykkään tyylistä ja linjojen pehmennyksistä vanerikinnerissä.
Re: Nojapyöriä Youtubessa
Lähetetty: 09 Tammi 2017, 12:27
Kirjoittaja PW
PW kirjoitti:
Äkkiä se lähtee, kinneri käsistä Miks noin helposti? Takakiekko lähtee urastaan ja haukkaa sohjoon, vai ohjaava etukiekko?
Facessa kuski analysoi tilanteen: "Vasen rengas jarrutti sohjossa" - sivuluisuun ja kun oikeakin jarruttaa, ni nurinhan se menee
Ei kai delta noin?