PW kirjoitti:MBB:n peräänkin pikkupoika huuteli: oliks kallis?
Olisiko voinut olla ironiaa.
PW kirjoitti:MBB:n peräänkin pikkupoika huuteli: oliks kallis?
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
jori kirjoitti:PW kirjoitti:MBB:n peräänkin pikkupoika huuteli: oliks kallis?
![]()
![]()
Saattaahan sen nuinkin ottaa.
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Pikkunaskalelta tulee teräviä kysymyksiä, viimeksi : "Paljollako myyt?" . Silloin olin liikkeellä Airbike-kloonilla. Läähätykseltä en saanut irti muuta kuin: "Pitää itse tehdä!"
"Miten ihmeessä sä pääset tolla niin kovaa?"
Edellisenä päivänä olin esitellyt pyörää ja kertonut keskareista ja tänään kohtasin pystäriporukan jossa epäiltiin mun sanomisia, ajelin sitten 5 km samaan suuntaan ja porukka hävisi aika nopeasti peilistä, eikä muutes tarvinnut vaihtaa vielä isolle etulehdelle
Muoks. kommentti tuli siinä vaiheessa kun tein u-käännöksen ja jäin odottelemaan takana tulevia
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
terppa kirjoitti:"Miten ihmeessä sä pääset tolla niin kovaa?"
Kai sinä siihen vastasit: "Vaihdoin juuri lyhyemmät kammet."
Jori
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
jori kirjoitti:terppa kirjoitti:"Miten ihmeessä sä pääset tolla niin kovaa?"
Kai sinä siihen vastasit: "Vaihdoin juuri lyhyemmät kammet."
Hyviä muotoja ja oikeaa ajo-asentoa mainostin
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Tänään ohi ajava mopoilija näytteli OK-käsimerkkiä mennessään, parempi kuin keskari
Markus Heikkilä - Pyörät: Specbike Technics Comfort tadpole trike / DFXL kinneri / Tern Link D7i taittopyörä / vm -74 Peltirunko-Jopo
Ei enää kaikki kysele minulta suoraan... Porukat asuu samassa pitäjässä ja heiltä on jotkut tentanneet millä kinneri kulkee... Epäilys sähkömoottoriin on suuri
Ylämäessä ohittanut pystypyöräilijä, joka ajoi perässä hetken aikaa kun mentiin molemmat suhteellisen kovaa, kommentoi että tarjosin melko heikon imuavun (matalalla trikellä).
ICE Sprint 26 (2013 - ), Azub Max (2014 - )
kmb kirjoitti:Ylämäessä ohittanut pystypyöräilijä, joka ajoi perässä hetken aikaa kun mentiin molemmat suhteellisen kovaa, kommentoi että tarjosin melko heikon imuavun (matalalla trikellä).
Itse yleensä vastaan, että siihen näiden nopeus perustuukin.
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
Tänään kävin illalla pienen lenkin kylillä ja vastaantulevasta mopoautosta kuului "polkee, polkee" megafonilla huudettuna
Eilistä iltaa ilahdutti muuan äiti-ihminen joka mut kylillä oli nähnyt useampaan otteeseen kevään mittaan ja kun olin rannassa parkissa niin tuli jutuille, että selviää "mikä munapyörä" se oikein on
terppa kirjoitti:Eilistä iltaa ilahdutti muuan äiti-ihminen joka mut kylillä oli nähnyt useampaan otteeseen kevään mittaan ja kun olin rannassa parkissa niin tuli jutuille, että selviää "mikä munapyörä" se oikein on
Munapyörä kyllä, muttei munamankeli, kuten pystypyörät.
Jori
Kälviän kylällä joku teini huusi hytittömästä traktoristaan: "Varo ettet putoa selälles!"
Kummallista, että yli puolet vastaan tulevista paikallisista maantiepyöräilijöistä nostavat kättä. Luulevat minua varmaan joksikin toiseksi. Mutta mitäpä se haittaa. Mä nostan takaisin.
Saukki
Kaikki linkit
Quatrevelo, Azub Max 26"
"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta
"Fan" sano en poika från Waasa ku nojapyörän näki.
Tyttö sano: on teillä hienot pelit
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Saukki kirjoitti:Kummallista, että yli puolet vastaan tulevista paikallisista maantiepyöräilijöistä nostavat kättä. Luulevat minua varmaan joksikin toiseksi. Mutta mitäpä se haittaa. Mä nostan takaisin.
Kyllä nuo moikkailee täälläkin päin. Johtuu ihan vaan samasta intohimon kohteesta, vaikka väline on eri näköinen.
ICE Sprint 26 (2013 - ), Azub Max (2014 - )