Re: Punakettu - Hase Kettwiesel
Pätkii, pätkii - pyörässä on toisessa jarrukahvassa myös takavaihde Ehkä vaihdan vain toisen jarrun sähköiseksi ja sitä voi käyttää ensijarruna.
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Pätkii, pätkii - pyörässä on toisessa jarrukahvassa myös takavaihde Ehkä vaihdan vain toisen jarrun sähköiseksi ja sitä voi käyttää ensijarruna.
Ompeluhommiakin olis, penkin hihnoja revenny. Penkki roikkunu hihnojen puutteessa liian alhaalla niin isoimmalla rattailla ketju hinkkas perspuolta ja vioitti taas seuraavaa hihnaa.
Jos näyttää liian vaikealta, kannattaa miettiä, voisiko penkin kuormaa kantavan osan tehdä, kuten Kaksiraiteisen kolmipyörän koko penkki on tethy, eli irtohihnoja sopivasti runkoon kiinni alle ja tuo tekstiilipenkki siihen päälle.
Joku hullu käyttää pelkkiä liinoja pyörässä, jolla on sentään voitettu Pohjoismaiden mestaruus! Kilpailuthan kertovat aina parhaan mahdollisen ratkaisun, vai miten se meni?
Etupyörän alustava asennus kuvassa.
Hienosti meni paikalleen tuo 55-406 rengaskin mahtuu pyörimään.
Akkukin tuli, jotain elämääkin siinä on - pakko oli heti kokeilla peukalokaasua
Kai sille telineelle pitää joku kiinnitys tuohon keulalle rakentaa. Keulassa on purjehduskokeilujen ajalta vielä mastonjalka paikoillaan - sen kylkeen teline.
Muok. Vai vaakaan etukiekon päälle? Joku kori keulalle ja sinne akku ja säätöloota?
Uuvestaan koitin peukkukaasulla, ei tapahdu mitään? Liittimiin en oo koskenu? Kyllä miulla menee hermo näihe akkuvehkeihe kanssa
Akun käyttöohjeet on epämääräsemmät ku moottorin tai en vaan ymmärrä Avaimesta virrat päälle (on), akun päällä on painonappi ja valot, onko se pelkästään akun täyttöastetta näyttämässä?
muok. laitoin lataukseen kumminkin
muok. Jaa, ulos jäähtymään, sohvalle hetkeks - ajatus palaa pätkimällä, se varmaan pitää olla tuo näyttö myös päällä, ennen ku hievahtaa mikään? Käyn vähän hitaalla ja yksinkertasella välillä tai aina nykyään
Joo. Akun päällä nappi ja valot vain ilmoittamassa täyttöastetta.
Sitten
Akussa pitää olla virtaa.
Avaimesta päävirta päälle.
Napista varsinainen systeemin virta päälle, jolloin näytössä näkyy numeroita.
Ei paineta jarrua.
Peukkukaasua painetaan tai polkimia pyöritetään.
Nyt vasta moottori pitäisi pyöriä.
Viitisen tuntia latausta ja laturiin syttyy vihreä. Akku pyörän piuhaan kiinni, musta miinukseen ja punanen plussaan. Virta avaimesta päälle, näytöstä virta päälle - näytössä ei näy numeroita, kuten ekalla kerralla? Akun napista ku painoin, ei syty mikään valo? Ja pyörä ei tietenkään liikahdakkaan!
On tää mystistä
PW kirjoitti: ↑14 Tammi 2022, 18:58Viitisen tuntia latausta ja laturiin syttyy vihreä. Akku pyörän piuhaan kiinni, musta miinukseen ja punanen plussaan. Virta avaimesta päälle, näytöstä virta päälle - näytössä ei näy numeroita, kuten ekalla kerralla? Akun napista ku painoin, ei syty mikään valo? Ja pyörä ei tietenkään liikahdakkaan!
On tää mystistä
Onko akun liitin kiinni akussa? Se tipahtaa helposti, jos sitä ei lukitse kynnellä tai remmillä akun ympäri.
Entä onko virta-avain varmasti oikeassa asennossa?
Siinä on neljä (4) mahdollista asentoa.
On asennossa virta on päällä ja vain tässä asennossa akun päältä napista painaen varaustilan valot syttyvät.
Avain on on asennossa, varaustilan napista ei syty mikään valo? Savukin on edelleen sisällä eli luulis toimivan