Premnas kirjoitti:Onkos muuten sille nippelin pituudellekin jotain kätevää laskuria, koska en tietenkään muistanut mitata sen pituutta ja niitähän on erilaisia
? Entä kannattaako nippeleitä ostaa samalla kertaa saman verran kuin pinnoja?
Pinna tulee nippelistä joka tapauksessa läpi, joten se voi olla minkä mittainen tahansa ja aina toimii. Nippelin pituudella on merkitystä vain paksujen vanteiden kanssa että ylettää pinna-avaimella kiertämään pinnoja. Vanteen puoleltahan saa silti aina nippeliä kierrettyä.
Tavallisesti nippelit ovat lyhyitä, mutta pitkillä nippeleillä voi käyttää liian lyhyitä pinnoja, jos on vaikka ostanut väärät. 
Varapinnoissa nippeleitä ei tarvita niin paljon kuin pinnoja. Yleensä nippeli säilyy ehjänä ja voidaan käyttää uuden pinnan kanssa. Toisaalta nippeleitä menee toisinaan rikki rihtaushommissa ja joskus on katkennut myös nipplelistä. Sanoisin silti, että kymmenen varapinnaa ja viisi nippeliä. Toisaalta ei ne nippelit maksa juuri mitään. 
Sitten kun nuo kymmenen on tarvinnut vaihtaa, on aika vaihtaa kaikki, sillä katkeamistiheys lisääntyy loppua kohti. Toisaalta kireät pinnat eivät helposti katkeile väsymiseen. Kireät pinnat katkeavat helpommin kun jotain menee pinnojen väliin. 
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma