Niisk niisk, atsii.
Askartelin vetopuolelle vaihtajan korvakkeen. Sahasin sisemmästä levystä palan pois, sitten päällimmäiseen levyyn reiät ja ruuveilla kiinni. Piti tehdä vielä kannoille upotukset etteivät jääneet törröttämään. Muuten hyvä, mutta taisi tulla liian eteen... Saa säädettyä kyllä.
Lisäsin kolmannen levyn vielä rakenteeseen. Sitten pääsikin laittamaan ohjauslaakerin kuntoon ja pyörät alle.
Nyt sillä jo polkee..
Ketjulinja on mukavan suora. Etujarrun kanssa vielä tekemistä. Taidan saksia tuon haarukan edessä olevan kiinnikkeen pois ja laittaa jarrun haarukan eteen. Sopii siihenkin eikä vaijerinkaan kanssa tule edes jumppaa. Etuhaarukan oikea jalka pitää vielä suojata jollain paksulla kutistesukalla ketjun osumia vastaan.
t.Ville