eemeli kirjoitti:Olikos tuossa Harryn Mangossa myös jalkaaukot peitetty? En kehdannut mennä lähempää katsomaan. Vaikka kyseessä pitkä kaveri niin jalat ei tainnut näkyä polkiessa...
Nyt en kyllä kirveelläkään muista vaikka sisään katsoin
väittäisin, että ummessa kun korvausilma oli otettu keulasta lampun kohdalta. Kuinka on? onko ilmanvastuksen kannalta mitään eroa jos keulassa on vaan se reikä vai reikään on tyrkätty letku jolla ilmantulo on viety pidemmälle (maallikon mielestä ehkä vaan likemmäksi kuskia?)
Nojailijalta lainatulla polkemisasennolla jalka-aukot voi huoletta peittää kun kantapäät ei käy ulkona ja jos tekee Harrylta apinoidut pyöräkatteet niin pyörää voi pakittaa samoin kuin pyörätuolia. ensin ajattelin viime vuonna ideoitua trikookangasta mutta jos tuollainen pvc-kalvon suikale toimisi arkikäytössäkin?
jori kirjoitti:eemeli kirjoitti:Mitäs arvioitte minkälainen hyöty noista, jos vaikka 1h pääsee nyt sen 40km? Meinaan vaan, että parin prosentin takia tällänen peruslaiska hämäläinen ei tuohon viitsi ryhtyä...
Tuota eroa voisi varmaan haarukoida vertaamalla Mangoa ja Questiä keskenään. Kreutzotterin mukaan eroa tulee 38.8 km/h - 40.2 km/h, eli vajaa neljä prosenttia, kun ajetaan 180W teholla. Arvaisin, että omatekoisuus pudottaa tuosta reilun prosentin, eli eroa jää noin 3%. Toisaalta se tarkoittaa noin 10W tehoeroa samalla nopeudella.
http://www.hembrow.eu/personal/kreuzotter/espeed.htm
Toi on kyllä aika paljon jos 3% saisi. Löysin sponsorin
eli uretaania on tiedossa niin pitää joku vähemmän kaunis päivä yrittää tehdä... nyt on kohta 4 pv ollut jo kotiseudulla niin reissuakin pukkaa mutta kai sen vielä kerkeää... ekan version kiinnitys tulee ihan vaan jesarilla, jos on toimiva niin talvella voi värkätä paremman.
jviirret kirjoitti:Milanin veroista Mangosta ei saa kirveelläkään, tai ainakaan sillä
On niin paljon suurempi.
Toimisiko kankaasta ommeltu keulapussi? Siis puolikkaan mangon kokoinen kangassäkki joka peittäisi eturenkaat ja pohjan aukot. Joustaisi kantapäiden kohdalta ja tiukemmissa käännöksissä. Pysyisi kiinni muutamalla jesaarin pätkällä.
Jukka
Ei saa Milania ja Milani ei taas taivu reissupeliksi eli sillä mennään mitä pihasta löytyy
Mutta jos pienellä parantelulla saa lähelle normi-Questia tai edes Stradasta ohi niin on sekin sulka hattuun
pitää kokeilla... ja jos pyörästä löytyy taas jotain jälkiasennettuja härpäkkeitä niin monipuolistuupahan juttelut parkkipaikoilla...
Jännityksellä odotan millainen on tuleva Mango, kuulema käytettävyys edellä sitä on suunniteltu mutta paljon selviä parannuksia on tulossa. Go-onet näytti kivalta luonnossa mutta ei kans aivan taivu mun käyttöön, mitä se käyttö nyt on ollut.
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.