Olen ollut some-pimennossa muutaman päivän (siis ihan tarkoituksella) - loma nääs... 
Mielenkiintoinen ketju ilmaantunut sillä välin.
Kiitos, että minäkin olen saanut osallistua näin arvokkaaseen kilpailuun! 
Omalla kohdallani on tietenkin kyse omien rajojen mittaamisesta ja selviytymisestä näin pitkästä suorituksesta. Osallistuin siin vain 12h kisaan, muihin en aiokaan osallistua. 200 m harkitsin hetken, mutta tuo takakaarteen/suoran hillitön vastatuuli palautti taas realismiin... Kolme kertaa olen 12h kisan ajanut ja joka kerralla alusta loppuun (osin kiitos kilpakumppaneiden).
Kehittelystä sen verran, että media pitäisi saada paikalle joka kerta.
3h kisa voisi olla myös paikallaan.
Sunnuntai-päivän aikana voisi olla oheistapahtumia yleisölle.
Koska porukka on näin pieni, pitäisi saada noille oheistapahtumillekin järjestelyporukkaa, ettei kaikki vaan kierrä rataa....
Pelkästään Tepon ja muutaman muun varaan ei voi laskea. Ja anteeksi tässä kohtaa, että itse en ole järjestelyihin osallistunut käytännössä lainkaan, omat kiireet ja "turnausväsymys" iskenyt mummeliin. Voi olla, että olisin vain haitaksi... 
Kuinka isoksi tämä tapahtuma halutaan? Vai halutaanko se pitää pienen marginaaliryhmän tapahtumana?
Minusta on hienoa, kun pääsee nojapyörällä ajamaan kaikessa rauhassa, ilman muun liikenteen häiriöitä ja hyvällä radalla ja hyvässä porukassa. Nojapyöräilyä parhaimmillaan!
Ja pääsee testaamaan omaa kestävyyttään turvallisesti.
Ja lapset ovat minun puolestani tervetulleita - kaima-mustia vähän kaipailinkin!
Eli lapsille joku kisa myös!
t. musti
P.S. siippa on yleensä samaa mieltä kanssani....