PW kirjoitti:Parannusehdotukset esiin, vai ovatko liikesalaisuuksia? 
Pikkujuttuja:
-Lyhyemmät kammet 
-Kampikeskiökelkan putkeen yksi taitos lisää, ettei polkemisvoima kuormita kelkan kiinnitystä poikittain, kun se ei ole siihen tarkoitettu.
-Edellisen yhteydessä kampikeskiö alemmas, jotta jalkojen nostaminen polkimille helpottuu. Onhan kyseessä nimenomaan esteettömäksi tarkoitettu ajokki.
-Takpyörien kiinnitys pitkittäin hitsattujen lattojen reikien sijaan poikittain hitsattuihin hydrauliikkaputken pätkiin. Tulee lujempi ja jäykempi ja helpompi rakentaa
-Istuimen alta pois pitkittäinen putki ja istuin kiinni suoraan poikkiputkiin.
-Alaohjaus ja jarrut vain takapyöriin lyhyillä vaijereilla.
Suurempia muutoksia:
-Runkoputen muuttamista taivutetuksi putkeksi kannattaa selvittää. Ainakin pyöreästä putkesta tehtynä onnistuu, jolloin jää paljon hitsejä pois.
-Ohjauskulma hieman jyrkemmäksi ja haarukan offsettiä pienemmäksi, jotta vetävän puolen taittopyörää voi kasvattaa tai siirtää akselia edemmäs, jotta vetävä ketju saadaan ohjausnivelen suuntaiseksi vetelyn välttämiseksi. Parantaa myös kääntymistä.
-Kahden hengen versio vammaiskäyttöön
-Rungon pidennysliitos, joka mahdollistaa keulaosan vaihtamisen vasenkätiseksi tai vaikka peräkärrypuomiksi.
Siinä muutamia, joista puhuttiin.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma