PW kirjoitti:Ei oikein pysty kommentoimaan kun en ymmärrä virtuaaliniveliä. Miten tuossa määritellään jättö?
Ohjausakselin maaleikkauspisteen ja renkaan kontaktipisteen erona, kuten kaikissa muissakin ajoneuvoissa.
Ohjausakseli on tässä kuitenkin virtuaalinen, eli ilmaan piirretty viiva, joka kulkee nivelvarsien leikkauspisteiden (hienosti sanottuna nopeusnapa) kautta, tyhjän päällä, ilmassa ja pyörivän renkaan sisällä. 
Tuo leikkauspiste, eli nopeusnapa ei pysy koko ohjausliikkeen ajan samassa paikassa, vaan hieman siirtyy paikaltaan geometrisistä syistä. Siksi tuo jättö ei ole kiinteä, vaan muuttuu ohjausliikkeen aikana ja on eri kääntökulmilla hieman erilainen. Liike on kuitenkin pientä, eikä siitä tarvitse välittää. Nopeusnapa on kuitenkin aina nivelvarsien jatkeiden leikkauspisteessä.
Tuo on niin vaikea täsmällisesti selittää, että siitä tuskin tulee mitään. Tee siis niin kuten Sakari ja leikkaa pahvista "nivelvarret" ja kytke ne "haarukka"-kappeleen kahteen pisteeseen ja toiset päät "runko"-kappaleen kahteen, hieman etäämmällä toisistaan olevaan pisteeseen pistämällä nuppineula läpi pahvista.
Tämän rakennelman "runko"-kappaleena toimii hyvin huokoinen kuitulevy, korkki tai kumilevy, johon on helppo painaa nuppineula pahvin läpi kiinni. Siihen sitten päälle sommittelet kartongista leikkaamasi osat ja alat leikkiä. Näin minä tein vuonna 1998, kun virtuaalinivelen toimintaa itselleni selvitin. 
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma