https://www.bikester.fi/shimano-sh-sd5- ... cgid=36977 Kokoja 47--48 vain saatavana . Entä jos sulle sopisi maastopuolen kengät . Niistä vois löytyä viellä leveätä lestiä .
Kengät
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Re: Kengät
-
Nojanalle kirjoitti: ↑14 Elo 2022, 15:52https://www.bikester.fi/shimano-sh-sd5- ... cgid=36977 Kokoja 47--48 vain saatavana . Entä jos sulle sopisi maastopuolen kengät . Niistä vois löytyä viellä leveätä lestiä .
![]()
Mikäs se koko pitäisi olla. Olisko jollain lainata? Mulla ois neljäkutoset.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
- janx
- Viesti:
"Minä en ole lihava enkä lyhyt. Minä olen keskimittainen ja sopusuhtainen!" - Sörsselsön
No jalan pituus on 24,5cm. Eli pituus vastaa jotain 42 numeroa. Leveyttä en vielä ehtinyt mitat. Leveä on ja nyt kiukutteleva vaivasenluun alku (15 astetta) haluaa vielä lisää.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut)
CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
- Wacky
Fillarifoorumilla on asiaa myös pohdittu ja siellä on merkkejä ja malleja kengistä: https://www.fillarifoorumi.fi/forum/sho ... tyyk%C3%B6
Säije on toki kolmen vuoden takaa joten osa malleista ei ole enää myynnissä, mutta merkkejä joilla on leveällä lestillä olevia kenkiä ainakin löytyy.
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
Näissä Bontragereissa mitkä mulla on (edelleen myytävänä jos joku haluaa ostaa) on ainakin leveämpi lesti, kuin Shimanon kengissä.
Saukki
Kaikki linkit
Quatrevelo, Azub Max 26"
"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta
-
Vanhat ja hyvin palvelleet sandaalit , rupeavat olemaan tiensä päässä .
Onko kellään tietoo mistä viellä löytäs uusia.
Pitäskö ottaa yhteyttä Sievin jalkineenseen ja kysyä millä hintaa valmistaisiavat pyöräilyyn sopivia sandaaleja.
Loppujen lopuksi heillä jo valmiiksi hyvä mallisto . Kunhan pohjan rakentas jäykemmäksi ja sinne paikan lossille.
Jotain kuiteskin pitäs tehdä , vai olisiko Shimano se joka niitä viellä tekee.
Siittä nallelle lipokkaat.
-
Jaa..mä olen kyllä tykännyt. Täältä saatujen ohjeiden mukaan ostin vähän isot niin olleet mukavan väljät. Leikkasin vain saksilla ylipitkän pohjan varpaiden edeltä veks.
Entäs tämmönen..?