Re: Nojapyörää keksimässä - podcast
Näitä kun kuuntelee, meinaa jostain syvältä puskea pyöränrakentamisinto - naruperämbbkin vielä tekemättä. No yritän painaa sen innon takas
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Näitä kun kuuntelee, meinaa jostain syvältä puskea pyöränrakentamisinto - naruperämbbkin vielä tekemättä. No yritän painaa sen innon takas
Nämä on kyllä torstaipäivien helmiä, kiitokset Pastori!
Naruperää olen minäkin mielessäni kaavaillut "lainaavani", sitten joskus kun seuraavan 2-pyöräisen teen...
Kiitos koko studiojoukkueen puolesta. Olemme saavuttaaneet jotain kun kerran pientä kutinaa on kuulijoilla?
Itse tässä kaavailen juuri mbb telemark pyörän tekemistä - onneksi toi pyörän etupää jo on valmiina (x2)
Torstaiaamuna kello kuusi eetterissä kinnereiden erikoispitkä erikoisjakso, jossa alan erikoismiehet kertovat miten polkuautottomuus lapsena, on pakottanut rakentamaan kinnerin aikuisena.
Missä se eetteri nyt on? Pientä vapinaa jo podcastinpuutteessa
Jaa, onhan se siellä kun ITSE kaivaa Luulin, ett toimitetaan suoraan kännykkään joka to 6:00
Kuuntelin kolme viimeistä putkeen.
(somemaailma on opettanut, että positiivisin kuvin ei voi kommentoida väärin
- harmi että peukkua ei ole hymiöissä)
Ps. Ei siis mitään rakentavaa palautetta. Nämä todellakin kehittyvät.
Toisaalta tm:llä oli lapsena polkuauto ja rakentanut jo kaksi aikuisena? Kuinka paljon meillä kinnereitä olisikaan jos meillä kaikilla olisi ollut lapsena polkuauto?
Toimitetaan se jos sen tilaa. Eihän lehteekään tuoda laatikkoon yleensä tilaamatta. Alla kuva Applen softasta = siinä, kuten muissakin, voi tilata tiedot uusista jaksoista painamalla SUBSRCIBE nappia.
Olen reissussa, kuulkaa Tampereella asti ja en ole kerinnyt tiedottaa tätä aiemmin.
Olkaa siis hyvät - jakso seiska:
Mitä yhteistä on korkeushypyllä ja nojapyöräilyllä. Ei nyt heti tule mieleen, muuta kuin Ackermann.
Tuossahan se juurikin on; kääntöharitus.
Huomisaamuna kello kuusi pääsette taas jännittämään siellä kotivastaanottimien ääressä, miten studiojoukkue selviää geometrisista haasteista.
Ja tässähän tämä on jo kuunneltavissa:
Tuolta selventäviä kuvia jakson terminologiaan.
viewtopic.php?f=3&t=6887&p=149646#p149646
Kiitoksia taas. Koin valaistumista jättöasiassa.
Luulenpa nyt ymmärtäväni miksi sähköistyksen myötä Flevon ajettavuus muuttui vähän. -Efektiivinen jättöhän siinä on kasvanut. Hidasajo on vaikeutunut hieman, kääntyminen on hitaampaa ja vaati enemmän työtä. Se on ollut helppo mieltää johtuvan siitä, että painava akkupaketti on etupuomissa kiinni ja massallaankin jo hidastaa kääntämistä vaikkei ole jätön muuttumista niin ajatellutkaan. Toinen muutos on vauhdikkaammassa ajossa. Flevo on hyvin rauhallisen ja stabiilin tuntuinen 50 km/h nopeuksissakin. Ja tuo rauhallisuus on siis kasvaneen efektiivisen jätön ansiota, eikä johdukaan siitä, että kuski olisi oppinut jotakin.