Kauankohan menee, että oppii ajamaan vähän pelonsekainen ja innostunut tunne.
Onnea pyörästä, se on ollut mulla 2008-2010. Ajamaan oppii jollain tavalla noin viidessä minuutissa- vartissa ja hauskaa ajamisesta tulee parissa päivässä, kun alkaa uskaltamaan kallistaa kunnolla mutkiin. Pitkän ohjainkannattimen kääntelyn vaikutuksen pyörän tasapainoon kun oppii, niin sen jälkeen nopea ajo on tosi nautittavaa. Pari kertaa se voi säikäyttää, ennen kuin sen huomaa.
Kauankohan menee, että oppii ajamaan vähän pelonsekainen ja innostunut tunne.
Onnea pyörästä, se on ollut mulla 2008-2010. Ajamaan oppii jollain tavalla noin viidessä minuutissa- vartissa ja hauskaa ajamisesta tulee parissa päivässä, kun alkaa uskaltamaan kallistaa kunnolla mutkiin. Pitkän ohjainkannattimen kääntelyn vaikutuksen pyörän tasapainoon kun oppii, niin sen jälkeen nopea ajo on tosi nautittavaa. Pari kertaa se voi säikäyttää, ennen kuin sen huomaa.
Aijaa! Vähänkö huippua Näin ne kiertää.
Oon kokeillu azubilla vähän ajella, mutta eniten pelottaa käännökset. Kyllä suoraan aina pääsee.
Ensi talven aikana taidan muokata tota pyörää vielä enemmän itseni näköiseksi, hioa ja maalata rungon pinkiksi jne
Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->
Onko meillä tässä naisten sarjan ykkönen Nokialla kaikilla matkoilla
Jukka
Taitaa olla kun premnas ei ole tulossa ja ajaisi varmaan muutenkin katetuissa
Katsotaan miten Salla innostuu ajamaan kun nyt on alla vähän nopeampi pyörä.
En tiedä kuinka paljon Salla ehtii vielä harjoitella tuolla ajoa kun kampia odotellaan vielä. Ensi vuodeksi vasta taitaa pyörä ehtiä sitten kunnolla kilpa kuosiin, mutta tänä vuonna toivottavasti pääsee edes makuun.
Äläs ny, enpä olekaan niin varma jätänkö väliin..lajitovereiden kohtaamisella on sellanen vaikutus . Tosin mulla ei tuota kinneriä enää silloin ole..
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Onko meillä tässä naisten sarjan ykkönen Nokialla kaikilla matkoilla
Jukka
Taitaa olla kun premnas ei ole tulossa ja ajaisi varmaan muutenkin katetuissa
Katsotaan miten Salla innostuu ajamaan kun nyt on alla vähän nopeampi pyörä.
En tiedä kuinka paljon Salla ehtii vielä harjoitella tuolla ajoa kun kampia odotellaan vielä. Ensi vuodeksi vasta taitaa pyörä ehtiä sitten kunnolla kilpa kuosiin, mutta tänä vuonna toivottavasti pääsee edes makuun.
Äläs ny, enpä olekaan niin varma jätänkö väliin..lajitovereiden kohtaamisella on sellanen vaikutus . Tosin mulla ei tuota kinneriä enää silloin ole..
Mä en ole kovin kilpailuhenkinen vähän niinkuin se on niin kauan kivaa kunnes se muuttuu vakavaksi
Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->
^ Jep, monesti aika samanlainen olo. Ehkä sitä tulee leikittyä jotain urheilijaa mutta tuntuu ettei oma kunto ainakaan ole jo kohta viiden vuoden aikana kohonnut niin paljoa et sillä missään vakavassa pärjäis . Muistelen myös noita alkuaikoja kun menin ajelemaan kaikki pihakadut läpi ja seikkailin muualla ihan vaan siitä ilosta, että voin eikä persus enää valita . Nojailun painotus on ehkä vähän saattanu muuttua mutta silti nuo "tää reitti ei johda mihinkään" -tutkiskelut on nimenomaan parhaimpia nojailuhetkiä joka kerta.
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Hienoa, ei muuta kuin mukaan nauttimaan kanssanojailijoiden seurasta . Liian vakavasti ei radan kiertämistä kannata ottaa, kukin ajelee omaa tahtiaan. Ei tarvitse olla mikään "urheilija" osallistuakseen. Ja mikä sen mukavampaa, jos sattuu löytymään samanvauhtista ajo- ja juttuseuraa, siinä oma pyöräkin tuntuu kulkevan kevyemmin. Näin siis sunnuntain pitemmillä matkoilla, lauantain tunnin ajossa tuskin kauheasti kuulumisia vaihdellaan...
Sori lipsahti mainostuksen puolelle ja ihan väärässä viestiketjussa .
Tässäpä fotoja tosta mun kenottimesta
Kuljetus koukku..
Kylläpäs on luurilla hankalaa.. pitää illasta korjata jos nuo kuvat ei toimi..
Ps: pastorilta lahjoituksena saatu tarakka ei ole vielä paikallaan, viikonloppuna pääsen migin ääreen nii saan kiinnikkeet paikalleen.. kiitos vielä kerran tarakasta!
Tässäpä fotoja tosta mun kenottimesta
...
Ps: pastorilta lahjoituksena saatu tarakka ei ole vielä paikallaan, viikonloppuna pääsen migin ääreen nii saan kiinnikkeet paikalleen.. kiitos vielä kerran tarakasta!
Eikös tuollaiseen kannattaisi tavarateline rakentaa etupyörän päälle. Siinä on ylimääräistä tilaa, eikä etupyörälle siirtyvä paino ainakaan pahaksi ole.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Juu, siihen se onkin tulossa, etukiinnike piti katkaista ja jalkoja lyhentää.. joutuu vähän hitsaamaan ennen ku saa paikalleen. Siihen saa myös loksun kiinni niin ei tarvi lätäköitä väistellä..