Kohtaamisia

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
psa

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja psa »

Tampereella Särkänniemen kohdalla nähty tänään 22.7.2012 klo 11:30 tietämillä menevän länteenpäin kolmipyöräinen trike. Itse olin Mustalahden satamassa, en tosin nojapyörällä vaan olin muuten vaan Tamperella katselemassa maailman menoa :) ja kovin se näyttää menevänkin.

GodTdd
Sisällöntuottajakokelas

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

Olin bussi pysäkillä, Kuitinmäentiellä, Friisilän mäkkärin kohdalla, kun juuri bussin tullessa joku polki ohi mustalla Fujinilla. Pyörässä oli siinä oli teräsmies tanko, mikäli oikein näin. Yritin huudahtaa pyöräilijän suuntaan tervehdyksen, mutta koska bussiin piti nousta en jäänyt juttelemaan.

Ennen tätä kävin Friisilän aukion Bikeplanetin huollossa ja siellä oli jonkun oranssi mid-racer huollossa. Kuski ei itse ollut paikalla, mutta kenen lienee pyörä.

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Osmo tuli Joensuun keskustassa vastaan Wavillansa.

GodTdd
Sisällöntuottajakokelas

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

Kun näkee yhden, niin heti näkee monta putkeen. Olin autossa, Espoonväylällä, suurinpiirtein siinä Lidlin kohdalla (5.8. noin kello 11) kun näin oranssin mbb pyörän. Todennäköisesti se oli Cruzbike Quest. Tunnistaako kukaan?

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

MeanteriTaala

Viesti Kirjoittaja MeanteriTaala »

Sininen kinneri tuli vastaan jossain Ahvenanmaalla Vårdössä (vai oliko Brändöllä). Saattoi olla Mango. Kaveri moikkasi tööttäämällä. Itse en kerennyt reagoida. Jotenkin en heti tajunnut että tööttäsi minulle, kunnes hoksasin olevani itsekin nojakilla liikkeellä.

Oli muuten mukava pyöräilykohde, Ahvenanmaa. Voin suositella. Siitä ehkä lisää matkavinkit/-kertomukset -osastolla myöhemmin.

PW
KOM

Viesti Kirjoittaja PW »

MeanteriTaala kirjoitti:

Sininen kinneri tuli vastaan jossain Ahvenanmaalla Vårdössä (vai oliko Brändöllä). Saattoi olla Mango. Kaveri moikkasi tööttäämällä. Itse en kerennyt reagoida. Jotenkin en heti tajunnut että tööttäsi minulle, kunnes hoksasin olevani itsekin nojakilla liikkeellä.

Oli muuten mukava pyöräilykohde, Ahvenanmaa. Voin suositella. Siitä ehkä lisää matkavinkit/-kertomukset -osastolla myöhemmin.

Olisko ollut se Sigfrid joka kävi SM-kisoissa, olin kuulevinani ett suuntaa seuraavaksi Ahvenanmaalle. Vaaleensininen Mango ja käsittääkseni ajaa läpi suomen oliko jopa eestaas polkien. Pyörä on Velocraftin Pieterin.

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Nojanalle

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Näin hänet Jyväskylässä Vaajakoskentien 52 erestä ajamassa klo15 aikoon ja kohti Vaajakoskee. Että ainakin on eri suunassa. :lol:

MeanteriTaala

Viesti Kirjoittaja MeanteriTaala »

Niin, tämä oli joskus viime viikon torstaina tai perjantaina joten onhan se täysin mahdollista että on jo ehtinyt Jyväskään asti.

Nojanalle

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Kyllä minä Piiterin kulkimen ja miehen tunnistan. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Toista samanlaista vaalean sinistä ei täällä näkynyt ole. :wink:

Premnas

Viesti Kirjoittaja Premnas »

Näin tänään ajossa toisen nojakistin niin pakkohan se oli pysäyttää juttusille. Turussa siis, joskus ennen kuutta jos oikein muistan. Mies, ajeli punaisella kolmipyöräisellä Greenspeedillä. Olen varmaan kerran aikaisemminkin nähnyt mutta silloin oli niin hankala paikka ettei voinut pysähtyä juttelemaan. Tulihan siinä tovi juteltuakin, mut selvisi ettei ole tällä foorumilla. Mistä sitä tietää vielä kenet tuolla liikenteessä tapaa. :)

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

Mustasudenkorento
Sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Mustasudenkorento »

Sunnuntaina ilmeisesti hieman ennen kolmea joku ajeli autotienlaitaa oulunsalossa kohti lentokenttää matalalla lowracerin tyyppisellä nojakilla...

ajelin samaan suuntaan customilla mutta pyörätien puolella ja näköhavainto jäi aika huonoksi..

Vastatuuli vihaa meitä... tahtoo alemmas....
http://kotisivu.suomi.net/mustasudenkorento/

mhelander

Viesti Kirjoittaja mhelander »

Mustasudenkorento kirjoitti:

Sunnuntaina ilmeisesti hieman ennen kolmea joku ajeli autotienlaitaa oulunsalossa kohti lentokenttää matalalla lowracerin tyyppisellä nojakilla...

ajelin samaan suuntaan customilla mutta pyörätien puolella ja näköhavainto jäi aika huonoksi..

Minähän se. Kävin tuulettomalla kelillä testaamassa Päivärinteen lähellä Metelinmäessä rullaamisen, sitten Laukan sillan yli tärinäraidoitettua kainuuntietä ja Kaakkurin kautta Oulunsaloon katsomaan kun tytär pelasi pesistä.

Lowracer oli Nokian 12h kunnossa eli 3-lapanen edessä ja 60mm vanteellinen takana. Vain 84 kilsaa tuli lenkille mittaa ja 33.3 km/h keskinopeudeksi.

-Mika

Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.

Mustasudenkorento
Sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Mustasudenkorento »

mhelander kirjoitti:

Minähän se. Kävin tuulettomalla kelillä testaamassa Päivärinteen lähellä Metelinmäessä rullaamisen, sitten Laukan sillan yli tärinäraidoitettua kainuuntietä ja Kaakkurin kautta Oulunsaloon katsomaan kun tytär pelasi pesistä.

Jeps, ajelinkin siitä pesiskentän ohi halille jäykistämään kustomin runkoa... harmi kun en nähnyt että kentälle ajoit, olisin käynyt ihmettelemässä lowraceriäsi..

Vastatuuli vihaa meitä... tahtoo alemmas....
http://kotisivu.suomi.net/mustasudenkorento/

terppa

Viesti Kirjoittaja terppa »

Tänään klo 7.30 näin Helsingissä Itäväylän alussa ennen Kulosaarta triken, muuta en kerennyt havainnoimaan kuin, että iso mies oli puikoissa ja itään päin taittoi matkaa..

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

PW
KOM

Viesti Kirjoittaja PW »

Nojapyörärakentaja Jarkko Juvonen Kuopiosta ilmesty Bromtonilla meijän portille aamusella, en ensteks meinannu tuntee ku kerran vaan on aikasemmin tavattu.
Eilen polkassu taittopyörällä Savonlinnasta Imatralle :shock: Mie ajoin Nokialla Pastorin Bromtonilla yhen kierroksen 1,75 km - ei tullu mieleenkään ajaa toista, saati sitten lähtee pitemmälle reissulle - ei peffa kestä yksinkertasesti :D

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Vastaa Viestiin