Sivu 32/34

Re: pw1

Lähetetty: 21 Elo 2015, 17:59
Kirjoittaja PW
jooseha kirjoitti:
PW kirjoitti:

Kaivoin ekan kuvan, ajokunnossa tästä pyörästä - onhan se muuttunu vähän. Kaikki muu on vaihtunu paitsi runko ja sitäkin on muokattu.

Kuva nykytilanteesta helpottaisi vertailua :wink:

Lisäsin viestiin päivän kuvan pyynnöstä.


Re: pw1

Lähetetty: 28 Elo 2015, 10:51
Kirjoittaja PW

Sadepäivän ratoksi aloin säätämään droppareita. Kunnostus vaiheessa muutin droppareita niin ett takarunko tippu muutaman sentin. Nyt kun oon sitä kattellu, tajusin ett ei tuosta rungon laskusta mitään hyötyä ole. Muutan dropparit takasin alkuperäseen kohtaan, jolloin penkin maholliselle laskulle jää enemmän tilaa. Pyörä kevenee parin pellinpalan ja penkin tuesta mahollisesti lähtevän vanerinpalan verran :mrgreen: Jotenkin sairaalla tavalla tämmönen pieni näpertely on alkanu kiehtoa ja reijätkin näyttäs osuneen aika kivasti kohilleen.

2015-08-28 10.49.44.jpg
2015-08-28 10.49.44.jpg (124.03 KiB) Katsottu 5063 kertaa

Re: pw1

Lähetetty: 17 Touko 2016, 09:57
Kirjoittaja PW

Pari kertaa tätä nyt ajanu - vaikeeta on ajo, eikä rentoutta meinaa löytyä. Johtuneeko tuosta mbbajelusta vai mistä :? Onhan tuo asentokin loivempi ku muissa kakspyöräsissäni tällä hetkellä - kolmipyörässä on loiva mutt siihen rentous tulee luonnostaan ku ei tartte pystyssä pysymisestä huolehtia. Voihan olla ett ei tästä oo enää muuhun ku Nokian 200m lentävään mutt pitäshän sitäkin harjotella, ehkä vaan sitä - tällä pyörällä. Tai sitten laittaa tämä PW1:nen olkkarin seinälle koristeeksi :mrgreen:


Re: pw1

Lähetetty: 17 Touko 2016, 11:39
Kirjoittaja jori
PW kirjoitti:

Pari kertaa tätä nyt ajanu - vaikeeta on ajo, eikä rentoutta meinaa löytyä. Johtuneeko tuosta mbbajelusta vai mistä :? Onhan tuo asentokin loivempi ku muissa kakspyöräsissäni tällä hetkellä - kolmipyörässä on loiva mutt siihen rentous tulee luonnostaan ku ei tartte pystyssä pysymisestä huolehtia. Voihan olla ett ei tästä oo enää muuhun ku Nokian 200m lentävään mutt pitäshän sitäkin harjotella, ehkä vaan sitä - tällä pyörällä. Tai sitten laittaa tämä PW1:nen olkkarin seinälle koristeeksi :mrgreen:

Arvaan, että ongelmana on takapainoinen tilleri yhdistettynä pieneen etupyörään. Tasapainoinen ajo vaatii, että tilleristä ei juurikaan pidetä kiinni, vaan ohjataan varovasti sormilla, jottei käsien sivuheilahdukset pompuissa välity tillerin kautta ohjausliikkeiksi.


Re: pw1

Lähetetty: 17 Touko 2016, 12:04
Kirjoittaja Vilijami

Tähän pitää laittaa kolmipyörästä tuttu kukkakeppietäohjaus :D


Re: pw1

Lähetetty: 17 Touko 2016, 12:13
Kirjoittaja PW
Vilijami kirjoitti:

Tähän pitää laittaa kolmipyörästä tuttu kukkakeppietäohjaus :D

On sekin käyny mielessä :mrgreen:
Muok. mutt ei siitä tangosta sitten yhtään vedellä :? Se tekee kakspyöräsessä kukkakeppiohjauksesta vaikeen, ylämäessä tulee helpost kuitenkin vetää myös tangosta. Ei tiedä ennen ku kokeilee.


Re: pw1

Lähetetty: 03 Kesä 2017, 13:45
Kirjoittaja PW

Takakatekin saapui kiitos Pastorin ja muiden roudausten.
Laitoin ihan malliksi katteet paikoilleen.

20170603_132129.jpg
20170603_132129.jpg (174.32 KiB) Katsottu 2876 kertaa

Takakate on isommalle kiekolle, joten taakse jää turhaa tilaa. Pittää kattella miten se siihen istuu, tai muokkaa tuon isommalle 559 takakiekolle.


Re: pw1

Lähetetty: 03 Kesä 2017, 14:30
Kirjoittaja jviirret

Nyt mennään Nokialla täysillä kovaa :shock:

Jukka


Re: pw1

Lähetetty: 03 Kesä 2017, 14:39
Kirjoittaja PW
jviirret kirjoitti:

Nyt mennään Nokialla täysillä kovaa :shock:

Jukka

Pitää vaan jaksaa pyörittää ja sarjakin kovenee mutta mitallihan ei oo tärkeintä vaan pyörien kehittely :mrgreen:


Re: pw1

Lähetetty: 04 Kesä 2017, 09:47
Kirjoittaja vaaka

Bat öö velomobile? Etukate tuo valaan pään mieleen sivusta katsottuna.


Re: pw1

Lähetetty: 04 Kesä 2017, 15:19
Kirjoittaja Härski

SaakelinPW!

Mun piti rakentaa tommonen batmobiili ensin! :mrgreen:
Vielä kun virität jottai joustavaa kangasta noiden katteiden välille, niin alkaa SE-lukemat olemaan lähellä..


Re: pw1

Lähetetty: 04 Kesä 2017, 16:45
Kirjoittaja PW
Härski kirjoitti:

SaakelinPW!

Mun piti rakentaa tommonen batmobiili ensin! :mrgreen:
Vielä kun virität jottai joustavaa kangasta noiden katteiden välille, niin alkaa SE-lukemat olemaan lähellä..

Vielä ehtii rakentamaan ensimmäisen :mrgreen: ja ei haittaa jos rakentaa toisen.


Re: pw1

Lähetetty: 04 Kesä 2017, 16:52
Kirjoittaja Premnas

Voi jösses toi takakate on upea ja virtaviivainen...nyt tulee hieno pyörä! Kuinkas paljon painoa tulee enempi noiden katteiden kanssa?


Re: pw1

Lähetetty: 04 Kesä 2017, 17:01
Kirjoittaja PW
Premnas kirjoitti:

Voi jösses toi takakate on upea ja virtaviivainen...nyt tulee hieno pyörä! Kuinkas paljon painoa tulee enempi noiden katteiden kanssa?

En oo punninnu mutta kevyitähän nuo on, hiilikiitua.


Re: pw1

Lähetetty: 04 Kesä 2017, 19:18
Kirjoittaja PW
PW kirjoitti:
Premnas kirjoitti:

Voi jösses toi takakate on upea ja virtaviivainen...nyt tulee hieno pyörä! Kuinkas paljon painoa tulee enempi noiden katteiden kanssa?

En oo punninnu mutta kevyitähän nuo on, hiilikiitua.

Painaa ne n. 2kg molemmat, eniten noissa taitaa painaa nuo metalliset kiinnitys ja tukiosat - niissä olis keventämisen varaa reilusti.
Mutta kunhan sais kiinni pyörään ja kerkeis vähän ajaa ja harjotella.
Retkipatjalla meinasin katteiden välin täyttää.