päivämäärä: 04.10.2014
mittarilukema päivän lopussa (km): 4443
Pää levisi töiden jälkeen kun en keksinyt tekemistä. Töissäkään en treenannut kun ylä- ja alakropan lihakset olivat vielä kipeänä ja ei voinut ajaa Fuegollakaan (töiden jälkeen) kun vanneteippi oli irroitettu. Sen sai kyllä aseteltua takaisin suht tiiviisti mutta järki sanoi että kerran irroitettu on lopullisesti irroitettu.
Aikani mietittyä laitoin renkaan takaisin kasaan, ihan sama pääseekö sieltä välistä kosteutta vaiko ei. Mieltä ahdisti liikaa. Sisärengasta silikoonatessa huomasin, että se paperiin jäi tuhottomasti mustaa hienoa likaa, vaikka olin sen maaliskuussa muistaakseni huolellisesti puhdistanut ennen Marathon Plussan laittamista päällysrenkaaksi.
Lähden siis tästä ajelemaan, ihan sama vaikka on yö. Moro 
Edit 03:12
B&M peilit ovat tosi hyvät ajaessa mutta reilun vuoden ajelun aikana ne ovat osuneet luoja ties mihin ja kuluneet vähän sen takia. En tiedä onko peilin vika vai minun, mutta AINA ne johonkin osuvat. Tilastollisesti epätodennäköisen usein.
Minä olen tyhmä. Olen erityisen tyhmä pulttien ja ruuvien sun muiden kiristysten kanssa. En pienenä leikkinyt tarpeeksi technic-legoilla jotta olisin saanut selkärankaan tuntuman, mikä hyvä kireys on. Kesän aikana olen tuhonnut vahingossa yhden pultin ja yhden keskiön. Jälkimmäinen humalassa. Peruutin myös moottoripyörän sänkyyn. Silloin en ollut humalassa, puhdas vahinko. Noh, prätkän möin jo alkukesästä niin ei siitä sen enempää.
Yritän siis sanoa että opin pari tuntia sitten miten renkaiden pikalukot kiristetään oikealle kireydelle. Olisi ehkä kannattanut opetella tuo 2v sitten, mutta omapa oli päätökseni kun ostin nojakin ilman, että osasin edes vaihtaa fillariin ketjut tai renkaat. Eturengas rullasi heti vähän paremmin, ehkä takarengaskin. 7 bar paineilla tuntui välillä lähes samalta kuin olisi ajanut TeemuT:n Fuegolla. Tasaisella 29km/h ajaminen ei tuntunut ollenkaan raskaalta. Tosin ei oikein pitkiä pätkiä voinut tuota nopeutta ajaa, koska taajama. Elopainoa on nyt noin 97kg, 5-6 kg vähemmän kuin kesällä.
Kysymys:
Mitenkä käännytte yläohjattavalla nojakilla? Nostatteko tankoa ollenkaan yläsuunnassa jos käännytte hitaissa nopeuksissa vai oletteko oppineet tasapainon niin hyvin että tanko pysyy jatkuvasti alhalla? Itse olen tottunut nostamaan sitä.