Eilen kevarin laidassa korjailin liinoja pyörästä, ohi kulkeva pariskunta oli hölmistyneen näkönen - varsinkin naiselta meinas silmät tippua päästä
Muutenkin on leuat valahtaneet monelta, toivottavasti eivät ihan sijoiltaan ole menneet
Sen lenkkeiljän naamaa en nähny, jonka ohi ajamisen jälkeen pyörä niiasi maahan asti
Parhaat Kommentit
Re: Parhaat Kommentit
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Tuo rupeaa olemaan jo liian kummallinen normaalin pulliaisen käsitettäväksi
jooseha kirjoitti:Tuo rupeaa olemaan jo liian kummallinen normaalin pulliaisen käsitettäväksi
Kuljettajan ulkoinen habitus ei välttämättä auta asiaa yhtään
Petri
- Premnas
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Tänään kun ajoin kaksipyöräisellä niin vastaan käveli nainen joka rupesi yllättäen taputtamaan käsiään samalla sanoen "hyvä hyvä, hienoa!" ja hymyili . Tervehdin takaisin, tuli hyvä mieli.
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Lapsenlapsen 4v kanssa katottiin tänään kinnerin kuvia ja ei meinannu mittakaava oikeen hahmottua pikkutytölle. Ensin kysyi, mahtuuko sinne lelut mukaan? Mahtuuko sinne oikee ihminen? Isoihminen? Joo ihan aikuinen vastasin. Epäilystä kuitenkin vielä oli ilmassa: Ei kuitenkaan kauheen pullukkaihminen? Myönsin ett jos on oikeen pullukka ni tiukkaa voi tehdä
Petri
-
PW kirjoitti:Lapsenlapsen 4v kanssa katottiin tänään kinnerin kuvia ja ei meinannu mittakaava oikeen hahmottua pikkutytölle. Ensin kysyi, mahtuuko sinne lelut mukaan? Mahtuuko sinne oikee ihminen? Isoihminen? Joo ihan aikuinen vastasin. Epäilystä kuitenkin vielä oli ilmassa: Ei kuitenkaan kauheen pullukkaihminen? Myönsin ett jos on oikeen pullukka ni tiukkaa voi tehdä
Samoja kysymyksiä minäkin olen mielessäni pyöritellyt.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
- irakas
PW kirjoitti:Lapsenlapsen 4v kanssa katottiin tänään kinnerin kuvia ja ei meinannu mittakaava oikeen hahmottua pikkutytölle. Ensin kysyi, mahtuuko sinne lelut mukaan? Mahtuuko sinne oikee ihminen? Isoihminen? Joo ihan aikuinen vastasin. Epäilystä kuitenkin vielä oli ilmassa: Ei kuitenkaan kauheen pullukkaihminen? Myönsin ett jos on oikeen pullukka ni tiukkaa voi tehdä
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26
- irakas
Voi, kun muistaisi, mitä kaikenlaista kuuleekaan varsinkin lasten suusta. Eilen Rantaraitilla samalla reissulla, josta Jori minut bongasi, pikku poika sanoi: "Tuolla olisi kiva ajaa!" Totta puhui!
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26
jori kirjoitti:PW kirjoitti:Lapsenlapsen 4v kanssa katottiin tänään kinnerin kuvia ja ei meinannu mittakaava oikeen hahmottua pikkutytölle. Ensin kysyi, mahtuuko sinne lelut mukaan? Mahtuuko sinne oikee ihminen? Isoihminen? Joo ihan aikuinen vastasin. Epäilystä kuitenkin vielä oli ilmassa: Ei kuitenkaan kauheen pullukkaihminen? Myönsin ett jos on oikeen pullukka ni tiukkaa voi tehdä
Samoja kysymyksiä minäkin olen mielessäni pyöritellyt.
Eikös sitä sanota ett isot pojat erottaa pienistä sillä ett niillä on isommat lelut. Jos sitten jääkin pikkupojan tasolle ja leikkis mielellään polkuautoilla ku ei pienenä saanu ni kaikki lelut ei mahdu mukaan
Petri
- terppa
Eilen olin synttäreillä joissa puolet oli minulle outoa sakkia mutta vissiin maine kulkee edellä kun mua esitellessä lisättiin: "Tero on se ufomies"
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
-
- Sisällöntuottajakokelas
irakas kirjoitti:Voi, kun muistaisi, mitä kaikenlaista kuuleekaan varsinkin lasten suusta. Eilen Rantaraitilla samalla reissulla, josta Jori minut bongasi, pikku poika sanoi: "Tuolla olisi kiva ajaa!" Totta puhui!
Lapsista tuli mieleen että toissapäivänä Vantaanjoen rantaa polkiessani semmoinen 3-4-vuotias kundi totesi äidilleen: "Äiti, kato tossa meni nojapyörä!" Ehkäpä ällistyttävin kommentti mitä olen kuullut Taitaa olla iskällä joko tietoa nojapyöristä tai jopa nojapyörä...ois pitäny jäädä haastattelemaan.
Nothing compares to the simple pleasure of riding a bike. ~ John F. Kennedy
Current fleet: Hase Tagun (2021-) - Hobie Mirage Oasis (2014-) - Specialized Source Elite Disc (2015-) - Radius C4 (2016-) - Trek Farley 5 (2019-) - Tern Link D7i (2020-)
- Pastori
- Viesti:
kissaniitty kirjoitti:Lapsista tuli mieleen että toissapäivänä Vantaanjoen rantaa polkiessani semmoinen 3-4-vuotias kundi totesi äidilleen: "Äiti, kato tossa meni nojapyörä!" Ehkäpä ällistyttävin kommentti mitä olen kuullut
Taitaa olla iskällä joko tietoa nojapyöristä tai jopa nojapyörä...ois pitäny jäädä haastattelemaan.
Tai äidillä?
kissaniitty kirjoitti:irakas kirjoitti:Voi, kun muistaisi, mitä kaikenlaista kuuleekaan varsinkin lasten suusta. Eilen Rantaraitilla samalla reissulla, josta Jori minut bongasi, pikku poika sanoi: "Tuolla olisi kiva ajaa!" Totta puhui!
Lapsista tuli mieleen että toissapäivänä Vantaanjoen rantaa polkiessani semmoinen 3-4-vuotias kundi totesi äidilleen: "Äiti, kato tossa meni nojapyörä!" Ehkäpä ällistyttävin kommentti mitä olen kuullut
Taitaa olla iskällä joko tietoa nojapyöristä tai jopa nojapyörä...ois pitäny jäädä haastattelemaan.
Imatralaisilla lapsilla on erilaiset tiedot. Kun tänään ajoin koulun ohi, yks tyttö sanoi: "Mie tahtosin makuupyörän" ja toinen : "Mie kans".
Petri
-
PW kirjoitti:Imatralaisilla lapsilla on erilaiset tiedot. Kun tänään ajoin koulun ohi, yks tyttö sanoi: "Mie tahtosin makuupyörän" ja toinen : "Mie kans".
Mitenkäs muuten, kun niiden kokemus nojapyöristä on noita sinun mallejasi, jotka rehellisesti sanoen todellakin ovat makuupyöriä. -Katto ny tota avatarkuvaasikin.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Oltiin pyöräilemässä tänään ja Riku meni edellä ja minä puuskutin perässä. Vastaan tuli vanhempi pariskunta ja mies tokaisi ensin läskinojan nähtyään että ohhoh ja mulle sitten, että tuo on kyllä lapsi
Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->