PW kirjoitti:jori kirjoitti:Näkyykös nuo kaksi edellistä tämänpäiväistä viestiäni muille. Ihmettelen vaan, kun ei tule mitään kommenttia, eikä edellisiinkään tullut oikein mitään asiaan liittyvää. Tuollaista shadowbannitouhua pitävät tuolla googlen puolella nykyään lähes kaikkialla. –Vai pidättekö näita minun juttujani aivan hourupäisenä, ettekä siksi kommentoi. 
Ei vaan jaksa kun joka tuutista tulee vain ja pelkästään koronaa.
Ok, siis näkyy kuitenkin. Hyvä. 
Ymmärrän kyllä väsymyksen. EIhän tuota enää kukaan jaksa –ja se lienee tarkoituskin, ettei kukaan jaksa panna hanttiin, jos vaikka mitä pakotteita ja riesoja lastataan niskaan. 
Oikeasti on kuitenkin kyse pelkästä huijauksesta noiden "torjuntatoimien" kanssa ja vanhamedian uutisointi on todellakin määrätietoista valehtelua, kuten ne varmaan havaitsivatkin, jotka nuo linkkaamani videot katsoivat. Lopettakaa hyvät ihmiset vanhamedian seuraaminen kokonaan, niin maailma kirkastuu. 
Tässä hyvä selitys maskittomina kuljeskelevien käytettäväksi:
Jos olet antanut positiivisen näytteen koronatestissä, pitäisi kaiken järjen mukaan sinun kolmen viikon päästä (kun olet jälleen oireeton) olla rokotetta paremmin immuuni koronavirukselle. (Infektiotaudit tuottavat sairastettuna AINA rokotusta selvästi paremman – jopa periytyvän – immuniteetin. Tuotahan voisi käyttää herättäjänä tyyliin: "Ei minun tarvitse käyttää maskia, sillä en voi levittää koronaa. Minulla todettiin keväällä korona ja sairastin sen, joten minä olen immuuni koronalle, eivätkä koronavirukset siksi lisäänny elimistössäni, enkä siis voi sitä tartuttaa muihin." MOT. 
Vinkki hallitukselle: Otetaan vain kaikilta niin monta testiä, että saadaan positiivinen tulos. Käytännössä neljä PCR-testiä riittää varmaan positiiviseen. Ja sitten vain odotetaan kolme viikkoa. TÄmän jälkeen kaikki ovat "sairastaneet" taudin ja siis immuuneja koronalle. Halpaa ja turvallista kansanterveystyötä. 
Tuo viimeinen kappale siis vinoili hallituksen käyttämälle PCR-testille, joka antaa runsaasti vääriä positiivisia tuloksia ja siksi suurilla testausmäärillä saadaan tilanne näyttämään siltä, kuin tartuntoja olisi runsaasti, vaikkei sairaita olekaan. –Huoh!