Tukkii pohjan ja meloo? Ovela laittaisi renkaisiin vetoa tuottavat laipat, kuten maailman nopein mies sarjassa yritettäessä moottoripyörällä järvellä ajoa sulassa vedessä.
Tylsät menevät chunnelia pitkin Calaisiin Ranskaan päinvastoin kuin pakolaisten enemmistö. Laivatkin ylittävät kanaalin.
Viimeksi muokannut vaaka, 03 Maalis 2017, 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kauniisti patinoitunut. Harwichista jos tulee Stenan lautalla Göteborgiin, niin ei tartte periaatteessa ajaa kuin Ruotsin läpi Göteborg-Tukholma.
Olen kerran mennyt tuon välin lautalla 1994. Harwich on aika lähellä Lontoota, jos sukkula on siellä.
Edit: ei taida enää mennä lautta ihan samaa väliä, nykyään menee kai Hollanin kautta.
"The haters gonna hate and the lovers gonna love. I just lean back and ride." -janx (Kotisivut) CLWB2008c (09-12), Nazca ePaseo (06/12-), 20/26 SWB Fenix (08/17-) & Spectri (03/19-)
Keskustelukanavat - #recumbents:matrix.org ja #nojapyorat:matrix.org
Siihen kate päälle ei vaatine ihmeitä ja hinnankin voi saada puristettua rajusti alle tonniin, halpiskinneri kätevälle kotimaasta. Ei tapahdu usein. Olisipa säilytystilaa.
Siihen kate päälle ei vaatine ihmeitä ja hinnankin voi saada puristettua rajusti alle tonniin, halpiskinneri kätevälle kotimaasta. Ei tapahdu usein. Olisipa säilytystilaa.
Yhdesti olen tuollaista koeajanut, minusta runko vähän veltto/heikko. Kantavuus(oliko 105kg?) syytä ottaa huomioon ennen kuin kovin raskasta koria tekee. Mun "koeajoraportti": http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopi ... 8&start=15