Kunhan oppivat homman, niin sellainen auto-Armandillo yhdistelmä voisi olla ihan kätevä, kun ei tarvitsisi pyöräillä aina maaliikennekeskukselta asti tekemään keskikaupungille jakelua. Tulisi myös enemmän tavaraa lähemmäs, jolloin pyörään ei tarvitsisi lastata liikaa kerralla ja pysyisi kätevänä. Ilmeisesti jotain tällaista oli jo suunniteltukin, sillä Vähälän versiossa oli pyörillä lastattavat kontit, jotka lukitaan Armandillon lastikiskoille.
dhl-microcube.jpg (126.53 KiB) Katsottu 6138 kertaa
k4rgo-dhl-velove_container.jpg (86.03 KiB) Katsottu 6138 kertaa
Dhl:n väreissä olen nähnyt pari tällaista kontinvaihtokuvaa.
Kommenttiosiota
"Hei te ilmastovasemistolaiset kaupungissa. Tiedättekö paljonko pitää kuluttaa ylimääräistä polttoainetta pyöräteiden puhdistuksiin sen vuoksi että teille olisi hyvin auratut pyörätiet ja tiet joilla viitsitte ajella kaikenlaisilla härveleillä. Jos sohjoa tai liukasta on vähäisenkin ni jo huudetaan raskastakalustoa töihin Tämäkö on sitä muka ilmastoystävällistä liikkumista. Naurattaa mutta lisää se meille kuskeille töitä ja raskas kaasujalkaa kiittää pakokaasujen muodossa.
Ootta kyllä lyhynäköisiä vouhkia."
Mistä näitä sikiää
Re: Nojapyörä mediassa
Lähetetty: 24 Tammi 2020, 20:00
Kirjoittaja jooseha
jori kirjoitti:
Ilmeisesti jotain tällaista oli jo suunniteltukin, sillä Vähälän versiossa oli pyörillä lastattavat kontit, jotka lukitaan Armandillon lastikiskoille.
Veloven kontit ovat automaattisesti pyörillä olevia.
Kova tauti toivotaan parempia aikoja.
Oliko tuo delta trike ennen sairastumista vai hommattu kuntoutukseen? Sillä kyselen kun tiedän useamman kuntouttaneen itsensä kolmipyörällä.
Muok. http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopi ... 86#p132086 vastaushan löytyykin tuosta ekasta viestistäsi viime kesältä. Eiku hyviä kilsoja, ehkä törmäillään E-Karjalan teillä