Laitan kuvat, niin on helpompi ymmärtää selitys. 


Miten tuo katkeaminen tapahtui, noin niinkuin turvallisuusmielessä ja vastaisen varalle. Tuliko vain tanko syliin ja ohjaaminen muuttui vaikeaksi, vai katkesiko kokonaan kahteen osaan ja etupää putosi alta. Näkökulmani on siinä, että sitkeästi murtuva ruotoputki, tai vain summittain liitoksen paikoillaan pitävä pultti tuossa taitaisi varoittaa ajoissa ohjauksen pehmeydellä ja epämääräisyydellä ennen kuin kokonaan katkeaa.
Olisiko pultista ollut hyötyä tuolla ruotoputken sisällä niin, ettei olisi alapää pudonnut kokonaan alta, vaan vain muuttunut ohjaus epämääräiseksi ja ehtinyt pysähtyä, eikä tarvitsisi kaatua.
Ääh! Tarkoitan: Kuvaile katkeaminen tarkasti, jotta opimme, mitä siitä voi oppia. 
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma