ajou kirjoitti:Loistavaa. Toimiiko kaasukahva nyt ilman pedeleciä?
Toimii mut jumittaa välillä. Nalle laitto kahvan tulemaan, postia odotellessa josko sen sais pelittämään.
ajou kirjoitti:Loistavaa. Toimiiko kaasukahva nyt ilman pedeleciä?
Toimii mut jumittaa välillä. Nalle laitto kahvan tulemaan, postia odotellessa josko sen sais pelittämään.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Nallelta tuli uus kahva postissa, kiitos! Asensin sen tänään, johdotus oli vähän erilainen - näytön valoja en saanut toimimaan. Edellisessä oli näytölle omat johdot 2kpl ja kahvalle 3johtoa, tässä oli yhden johdon väliin laitettu "ylimääränenliitin" - yhtensä 3 johtoa. En tiedä pitäskö tuo tyhjä liitin yhdistää samaan liittimeen mihin edellisen näyttöjohtimet menivät
Kahva siis toimii mutta itse ongelma ei poistunut, eli veto jää edelleen päälle aina välillä Meneekö mystiikan puolelle
Muuten oon sitä mieltä, ett liukkaalla on aika hurja peli Etuveto tahtoo viedä jos liukas pinta tai jos erehtyy etu jarruun koskemaan, lähtee etunen alta nopeesti. Sulaa tietä odotellessa - tuli nimittäin tänne eilen jokunen sentti lunta, joka yöllä jäätyi ja nyt alkaa nuoskaantua.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
PW kirjoitti:Nallelta tuli uus kahva postissa, kiitos! Asensin sen tänään, johdotus oli vähän erilainen - näytön valoja en saanut toimimaan. Edellisessä oli näytölle omat johdot 2kpl ja kahvalle 3johtoa, tässä oli yhden johdon väliin laitettu "ylimääränenliitin" - yhtensä 3 johtoa. En tiedä pitäskö tuo tyhjä liitin yhdistää samaan liittimeen mihin edellisen näyttöjohtimet menivät
Kahva siis toimii mutta itse ongelma ei poistunut, eli veto jää edelleen päälle aina välilläMeneekö mystiikan puolelle
Muuten oon sitä mieltä, ett liukkaalla on aika hurja peliEtuveto tahtoo viedä jos liukas pinta tai jos erehtyy etu jarruun koskemaan, lähtee etunen alta nopeesti. Sulaa tietä odotellessa - tuli nimittäin tänne eilen jokunen sentti lunta, joka yöllä jäätyi ja nyt alkaa nuoskaantua.
Huomasitko että siellä oli sellainen mustassa johdossa oleva ryöstäjä , joka menee siihen ylimääräiseen punaseen nappulaan . Sillä ohjataan tasanopeus sensoria. Muuten tuo pitäs sopia . Jostain syystä siellä ohjain poksissa voi olla jokin , joka ei anna sinne käskyä katkasta vetoa. Tarkista viellä sinne menvät liittimet .
Nojanalle kirjoitti:PW kirjoitti:Nallelta tuli uus kahva postissa, kiitos! Asensin sen tänään, johdotus oli vähän erilainen - näytön valoja en saanut toimimaan. Edellisessä oli näytölle omat johdot 2kpl ja kahvalle 3johtoa, tässä oli yhden johdon väliin laitettu "ylimääränenliitin" - yhtensä 3 johtoa. En tiedä pitäskö tuo tyhjä liitin yhdistää samaan liittimeen mihin edellisen näyttöjohtimet menivät
Kahva siis toimii mutta itse ongelma ei poistunut, eli veto jää edelleen päälle aina välilläMeneekö mystiikan puolelle
Muuten oon sitä mieltä, ett liukkaalla on aika hurja peliEtuveto tahtoo viedä jos liukas pinta tai jos erehtyy etu jarruun koskemaan, lähtee etunen alta nopeesti. Sulaa tietä odotellessa - tuli nimittäin tänne eilen jokunen sentti lunta, joka yöllä jäätyi ja nyt alkaa nuoskaantua.
Huomasitko että siellä oli sellainen mustassa johdossa oleva ryöstäjä , joka menee siihen ylimääräiseen punaseen nappulaan . Sillä ohjataan tasanopeus sensoria. Muuten tuo pitäs sopia . Jostain syystä siellä ohjain poksissa voi olla jokin , joka ei anna sinne käskyä katkasta vetoa. Tarkista viellä sinne menvät liittimet .
En huomannu ryöstäjää, mikä se sitten lieneekään? Ja mikä on tasanopeussensori?
Se vaan kun veto välillä jää päälle ja välillä ei?
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Siinä sun boksissa sitä ei varmaan ole tasanopeustoimintaa. . Ryöstäjä on sellainen kytkennän otto , jolla siiretään virtaa esimerkiksi toiselle liitimelle. Niinkuin niiden liitimien "MUSTA" johto on kahdennettu .
Kotikatua ees taas mopoilin, huomasin vedon jäävän päälle kun kaasua on pitänyt n. 15s samassa asennossa ja veto loppuu kun kääntää kaasun nopeesti pois, täysille ja pois Mitähän tästä pitäs päätellä, vika säätölootassa?
Ei tuossa muuta mut hivenen pidän ominaisuutta vaarallisena vaimon käyttöön - itselläkin meinaa välillä kiire tulla
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
PW kirjoitti:Kotikatua ees taas mopoilin, huomasin vedon jäävän päälle kun kaasua on pitänyt n. 15s samassa asennossa ja veto loppuu kun kääntää kaasun nopeesti pois, täysille ja pois
Mitähän tästä pitäs päätellä, vika säätölootassa?
Ei tuossa muuta mut hivenen pidän ominaisuutta vaarallisena vaimon käyttöön - itselläkin meinaa välillä kiire tulla
Voisiko tuo olla ominaisuus, jonka avulla voi mopoilla ilman kaasukahvan jatkuvaa pitämistä kiertyneenä. Ainakin sähköpotkulaudoissa on tuollaisia. JOs se on ominaisuus, sillä on varmasti myös valinta, jolla se asetetaan päälle ja myös pois. –Ehkä.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
jori kirjoitti:PW kirjoitti:Kotikatua ees taas mopoilin, huomasin vedon jäävän päälle kun kaasua on pitänyt n. 15s samassa asennossa ja veto loppuu kun kääntää kaasun nopeesti pois, täysille ja pois
Mitähän tästä pitäs päätellä, vika säätölootassa?
Ei tuossa muuta mut hivenen pidän ominaisuutta vaarallisena vaimon käyttöön - itselläkin meinaa välillä kiire tullaVoisiko tuo olla ominaisuus, jonka avulla voi mopoilla ilman kaasukahvan jatkuvaa pitämistä kiertyneenä. Ainakin sähköpotkulaudoissa on tuollaisia. JOs se on ominaisuus, sillä on varmasti myös valinta, jolla se asetetaan päälle ja myös pois. –Ehkä.
Niin, eihän se niin vaaralliselta kuullosta jos se on ominaisuus rannetta vaan helpottaa
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
ajou kirjoitti:Toi on ominaisuus! Ei tosiaan tartte koko päivän reissulla vääntää kaasukahvaa koko ajan.
Jaa, miksi sitä on sitten kaksi viikkoa yritetty korjata
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Toi jumittaminen, josta mainitsit aiemmin, on minulle jotain muuta. Ymmärsin, että välillä toimii, väilillä ei.
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)
ajou kirjoitti:Toi jumittaminen, josta mainitsit aiemmin, on minulle jotain muuta. Ymmärsin, että välillä toimii, väilillä ei.
Niin, no eilen vasta tuon ymmärsin Foorumikeskusteluhan tästä vaan lisääntyi
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
ajou kirjoitti:Toi jumittaminen, josta mainitsit aiemmin, on minulle jotain muuta. Ymmärsin, että välillä toimii, väilillä ei.
Toisaalta, olihan sillä vanhalla kaasukahvalla vähän sitäkin, ett välillä ei toiminu ollenkaan. Joten oli vaikee hahmottaa kuinka pitäisi toimia - sori siitä
En oo koskaan käyttöohjeita lukenu nimim. "suomalainen mies"
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Eikä tuohon minullakaan mitään käyttöohjeita ole
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)