Re: Pyöräsi kuva
Laitetaas tänne kun on onnistunut otos ja talvista meininkiä, vihdoinkin Saila kuvasi
Sähköläskipioneeri
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Laitetaas tänne kun on onnistunut otos ja talvista meininkiä, vihdoinkin Saila kuvasi
Sähköläskipioneeri
Sait pioneerin hyötykäyttöön ja huvi-;)
Floow saapui pihaan 1.3-16 koeajo tehty.
Nelipyöräohjaus, NuVinci 360 vaihteisto,
36v\250w moottori 11,6Ah akku 2kpl,
levyjarrut edessä että takana.
Seppo
Pyörä palautettu takaisin Hollantiin.
EI vastannut alkuperäisen esitteen mukaista nojakkia, vaan oli Usva biken kasaama oman näkemyksensä mukaisesti.
Oli heille ensimmäinen ja paljon huolimattomia puutteita.
Palauttamisen viimeisin syy oli kun vaihteistosta irtosi hammasratas.
Tämä oli sellainen seikkailu.
Nyt olen ilman pyörää.
Käytettyjä trikejä on huonosti myynnissä.
Ice Adventure ja Hp triket kiinnostaa, uusista olen laittanut kyselyn.
Seppo
Komee tuulilasi
Tästäkin kuultas mielellään kokemuksia ja siitä edellisestä pyörästäsi.
Ei vuotta ilman pyöräkauppaa mutta piti ostaa Hurrikaani kun sai halavalla...
Oltiin Sailan kanssa läskeillä liikenteessä Evolla ja muuan moottoripyöräilijä pysähtyi jututtamaan ja hän sanoi omistavansa nojapyöräprokkiksen josta voisi edullisesti luopua ja niinhän siinä kävi, että tänään kävin pyörän hakemassa.
Tuohon on sähköjä rakenneltu ja etukiekko on 24", haarukka oli asennettu väärin päin, että rengas ei nappaa kiinni kampiin mikä oli ajosta tehnyt kiikkerää... haarukan käänsin ja tarakan viritin ja pienen koeajon kävin tekemässä. Kivan tuntuinen peli ja matala, saapi olla oikeasti selällään
Tarkoitus olisi laittaa ostoslistalle 20" etuhaarukka mihin saa levyjarrun ja ilmajousen varmaan ostan myös. 20" kiekko ja jarrut on... etuvaihtajan vaijerin kun vielä uusii niin taitaa tulla soiva peli Sailalle kaupunkipyöräksi. Tietysti kampien lyhennystäkin on Tepolta jo kysytty Sähköt raapaisen pois odottamaan tulevaa projektia.
Tuossa vielä kera kuskin.
Tervens,
Ihan turhaan jupisen. Se on varmaan laskettu, testattu ja todettu,
että kiekko kestää sähkömoottorin aiheuttamat rasitukset tuollai
suoraankin puolattuna. Näin puusta katsottuna jotenkin vain kuvittelis,
että enempi vähempi ristiin puolaamalla kiekosta tulis tommosessa käytössä kestävämpi.
Mitäs muut sanoo?
Terho
Hauskan näkönen on noinkin kun etukiekko isompi - mutt Sailahan ei tartte sähköö;)
Oiskohan nuo sähköt mahollisesti kaupan?
PW kirjoitti:Hauskan näkönen on noinkin kun etukiekko isompi - mutt Sailahan ei tartte sähköö;)
![]()
Oiskohan nuo sähköt mahollisesti kaupan?
"Sähköt raapaisen pois odottamaan tulevaa projektia."
Aina kantsii kysyy vaikka vastaus tuli jo
Pastori kirjoitti:PW kirjoitti:Hauskan näkönen on noinkin kun etukiekko isompi - mutt Sailahan ei tartte sähköö;)
![]()
Oiskohan nuo sähköt mahollisesti kaupan?"Sähköt raapaisen pois odottamaan tulevaa projektia."
Aina kantsii kysyy vaikka vastaus tuli jo
Jos vaikka tarkotti miun tulevaa projektia;)
PW kirjoitti:Pastori kirjoitti:PW kirjoitti:Hauskan näkönen on noinkin kun etukiekko isompi - mutt Sailahan ei tartte sähköö;)
![]()
Oiskohan nuo sähköt mahollisesti kaupan?"Sähköt raapaisen pois odottamaan tulevaa projektia."
Aina kantsii kysyy vaikka vastaus tuli jo
Jos vaikka tarkotti miun tulevaa projektia;)
Joo, aina kannattaa kysyä kyllä noi vois olla kaupan. Oma projekti vois olla parempi 26" kiekolla kun kumi ja vannevalikoima mitä varastosta löytyy on sen kokoista... ja aloitusajankohtaa ei ole vielä kiveen hakattu
Ja Guruilta pitäs kysellä mitä etuveto mbb tykkää jos siihen laittaa taakse sähkökiekon. joka tuuppaa, tapahtuuko mitään hassua ohjattavuuden kanssa?
Laittelen illalla kuvia yv:nä kun jos kohta pääsen talliin askartelemaan. ajamaton marathon plussa tohon settiin kuuluu kans.
Saila ei tunnu tarviivan sähköjä, lähes tuohtui kun kehtasin moisia tarjotakaan ite tykkään, on muuttunut ajatus, että enämpi liikkumisväline kuin liikuntaväline.
Normi-mbb:n luulisi ottavan mukisematta takapyörään vedon. Pieni jättö ja sekin turvallisella puolella perän työntöä ajatellen. Pyyttonia jos meinaat niin siinä voisi olla mielenkiintoista, kun veto puskisi käännöksissä enemmän linkkuun
Siinä uusi raaseri. Osina vanhaa Dura-Acea, uutta Dura-Acea, Ultegraa, M5 etukiekko, M5 Bram jarrut, Sram Apex kammet a´la tm.
Vimosen päälle hieno mbb, tuo olis kiva nähdä livenä - josko rakentaja sais vinkkejä ja oppis jotain - Nokialla ehkä viimestään
kesäpeli
Kinnereitä Suomessa tarpeeks kun kukaan ei kommentoi uusinta df:ää? Hieno on kateudesta vihree
Lisää oranssia perään.
Sen verran muutosten tuulet puhaltaneet;)