Virallinen marina ja v*tutusketju

Onko elämässäsi muutakin kuin nojapyöräily?
Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3875
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Virallinen marina ja v*tutusketju

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Vilijami kirjoitti:
Salsa kirjoitti:

Huhu kyllä kuumottaa lähteä huomenna Helsingin keskustaan kakspyöräsellä. Jännittää jo ja hiki valuu :S lähdetään Lappiin lomareissulle ja pyörät mukaan. Harmi ettei ees taitettuna Gekko oikein mahu niihin junan pyöräpaikkoihin.

Yöjunalla menette ja tulette? Niissähän on konnarivaunu, johon Gekko menee taittelemattakin.

Vain mennessä on yöjuna kun se maksaa niin järjettömästi. Yksi suunta pyörineen melkein 230e

Avatar
Salsa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 299
Liittynyt: 05 Loka 2013, 20:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Virallinen marina ja v*tutusketju

Viesti Kirjoittaja Salsa »

No mä oon taluttanu kaikista pahimmat paikat kyllä. Mulle on aivan sama, että ihmetteleeks ihmiset mutten haluu ratikkakiskoille kaatua. Sekä liikennevaloissa on porukkaa ku pipoa ja mun lähdöt ei oo nii räjähtäviä.

Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Virallinen marina ja v*tutusketju

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Eikö Gekko ole painava? Sähköt lisäsivät kiihtyvyyttä startissa ja tiputtaisi sydämen kurkusta alemmas ylämäessä Rikun perässäpysymisyrityksessä. Hyvää matkaa!

Omaa ketutusta oli, kun mua päin yskäisi vajaa fyysisestikin vääntynyt henkilö, joka ei osaa hallita toimiaan ja ajatella muita. En tiedä, tuliko eilen 19-tänään 09 stereotyhjennys ja kuume tuosta. Aika heikoksi veti, kun ihmisestä lähtee massiivinen määrä nestettä ym. Ei puhettakaan pyörän selkään hyppäämisestä vähään aikaan. Bonuksena pääsee salmonella ja ties mihin testiin työn vaatimuksista johtuen. Kun olisi mistä antaa näyte. Tunnin pysynyt nesteet sisällä ekaa kertaa. Ja muru ruokaa. Tosi energinen olo. Not. Että sellainen minipaasto :mrgreen: Värivalinta hymiössä tietoinen.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13851
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Virallinen marina ja v*tutusketju

Viesti Kirjoittaja jori »

vaaka kirjoitti:

Eikö Gekko ole painava? Sähköt lisäsivät kiihtyvyyttä startissa ja tiputtaisi sydämen kurkusta alemmas ylämäessä Rikun perässäpysymisyrityksessä. Hyvää matkaa!

Omaa ketutusta oli, kun mua päin yskäisi vajaa fyysisestikin vääntynyt henkilö, joka ei osaa hallita toimiaan ja ajatella muita. En tiedä, tuliko eilen 19-tänään 09 stereotyhjennys ja kuume tuosta. Aika heikoksi veti, kun ihmisestä lähtee massiivinen määrä nestettä ym. Ei puhettakaan pyörän selkään hyppäämisestä vähään aikaan. Bonuksena pääsee salmonella ja ties mihin testiin työn vaatimuksista johtuen. Kun olisi mistä antaa näyte. Tunnin pysynyt nesteet sisällä ekaa kertaa. Ja muru ruokaa. Tosi energinen olo. Not. Että sellainen minipaasto :mrgreen: Värivalinta hymiössä tietoinen.

Minä pidin ensimmäisen vesipaastoni tuollaisen taudin päätteeksi. Join vain vettä. Kun tauti hellitti, voimat palasivat, vaikka oli totaalinen tyhjennys tehty. Kymmenen päivää muistaakseni tuolloin kevättalvella-91.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
Salsa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 299
Liittynyt: 05 Loka 2013, 20:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Virallinen marina ja v*tutusketju

Viesti Kirjoittaja Salsa »

vaaka kirjoitti:

Eikö Gekko ole painava? Sähköt lisäsivät kiihtyvyyttä startissa ja tiputtaisi sydämen kurkusta alemmas ylämäessä Rikun perässäpysymisyrityksessä. Hyvää matkaa!

Onhan se painava, mitähän se painaa..vissiin vähän alle 20 kg. Joka päivä kun lähden ja tulen niin se on nostettava poikittain pyörävarastosta. Siihen on jo niin tottunut nostamaan sitä. Kerran kaverin luona nostin sen pensasaidan yli :D kyllä nousee!
Ei mitään sähköjä :D ei se auta kun opetella vaikka meinaa köntsät tulla jännityksestä housuun haha. Ei ne ylämäetkään nii, ei se auta ku polkea (kiroilla). Riku alkaa olemaan jo hyvin koulutettu kun yhdessä pyöräillään ;)

Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->

Avatar
Hopea
Sisällöntuottaja
Viestit: 1089
Liittynyt: 20 Loka 2006, 09:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Virallinen marina ja v*tutusketju

Viesti Kirjoittaja Hopea »

Minusta Gekko painaa jonkin 16,5 kiloa perusvarustuksessa. Mulla on vähän yli kilo ketjulukkoa aina mukana, juomapullo(t) ja yleensä remppakamat varasisäkumin kanssa. Kyllä siitä kohta se 20 tulee.

Triken vain joutuu nostamaan pyörävajaan. Se ei sovi 80 leveestä ovesta muuten kuin kyljellään. Oma valinta...

Ai niin, jossain LowRidessä herrat sopivat keskenään, että sähköt saa laittaa kun on täyttänyt 65. :wink:

Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Virallinen marina ja v*tutusketju

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Riku alkaa olemaan jo hyvin koulutettu kun yhdessä pyöräillään ;)

Hehe! Oikein. Sori känny on haasteellinen pätkiä viestiä yo lainaus Salsalta.

Jori, oli niin kaamea olo, että oli pakko saada energiaa. Kyllä helpotti. Paastoan mieluummin terveenä, kun nyt pelotti sydämen puolesta pitkään jatkuneen kovan sykkeen johdosta ja näin ihana olo kaipasi helpotusta.

Avatar
vph
Sisällöntuottaja
Viestit: 1164
Liittynyt: 14 Loka 2014, 10:49
Paikkakunta: Provence-Alpes-Côte d'Azur ja Espoo

Re: Virallinen marina ja v*tutusketju

Viesti Kirjoittaja vph »

Hopea kirjoitti:

Mulla on vähän yli kilo ketjulukkoa aina mukana

Ajattelin ensin, että on kyllä ihan hilpatin painava ketjulukko, mutta sitten tajusin, että kyse ei olekaan ketjun pikalukosta, vaan ilmeisestikin varkauden estoon tarkoitetusta ketjumallisesta lukosta :lol: "Ketjulukko" haku ainakin mun selaimessa antaa tulokseksi kumpaakin käsitettä - aivan eri asioita.

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2655
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Virallinen marina ja v*tutusketju

Viesti Kirjoittaja Premnas »

vph, et ollut ainoa :lol: . Jostain syystä näin jo mielessäni Hopean kuljettavan kilon pussillisen ketjulukon kappaleita mukanaan ja mietin että ei kai niitä varaosia nyt sentään noin paljon tartte..mutta sitten järkeilin että ehkä tässä tarkoitetaan jotain muuta :mrgreen: .

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Virallinen marina ja v*tutusketju

Viesti Kirjoittaja vaaka »

55 km kolme liiskausyritystä joista kahdessa kuski ei kääntänyt päätään. Suojatiellä ja pitkän aikaa kädellä viittaamisella ei vaikutusta. Tri pyörällä. Kun ei pystäriä ja viittomista näe, ei taida turvaviirin lisäys auttaa... Pitääkö ostaa action kamera ja käräyttää päivän huumeissa kuski/harmaa pantteri (jotka kuvittelevat kai olevansa sodassa ja Panzer V Pantherin puikoissa)? Olis poliisille videota lähetettäväksi sillä tahdilla, miten kuskit törttöilevät. Ei hotsita tämän todistamisen jälkeen yhdellä jarrulla varustettu pyörä. Grr.

Avatar
Hopea
Sisällöntuottaja
Viestit: 1089
Liittynyt: 20 Loka 2006, 09:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Virallinen marina ja v*tutusketju

Viesti Kirjoittaja Hopea »

Mun ratkaisu on AirZound. Asennettuna niin, että lukkojarrutuksen aikanakin pystyy painamaan nappia. :twisted:

Ainakin kymmenen kertaa se on jo pelastanut henkeni. Autoilija on tosi nopea jarruttamaan luullessaan että toinen auto tulee kylkeen...

...näin jo mielessäni Hopean kuljettavan kilon pussillisen ketjulukon kappaleita mukanaan...

Eikö teiltä koskaan katkee ketju 112 kertaa lenkin aikana? :shock:

Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->

Avatar
Premnas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2655
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 20:47
Paikkakunta: Kaarina

Re: Virallinen marina ja v*tutusketju

Viesti Kirjoittaja Premnas »

^ Mulla ei ole vielä koskaan katkennut ketju tahattomasti, ei lenkillä eikä muutenkaan :o . Käynyt vissiin hyvä tuuri?

HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Virallinen marina ja v*tutusketju

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Hopea kirjoitti:

Mun ratkaisu on AirZound. Asennettuna niin, että lukkojarrutuksen aikanakin pystyy painamaan nappia. :twisted:

Ainakin kymmenen kertaa se on jo pelastanut henkeni. Autoilija on tosi nopea jarruttamaan luullessaan että toinen auto tulee kylkeen...

...näin jo mielessäni Hopean kuljettavan kilon pussillisen ketjulukon kappaleita mukanaan...

Eikö teiltä koskaan katkee ketju 112 kertaa lenkin aikana? :shock:

Minkähänlaisen syytteen torven käytöstä olisin saanut Pääskylänrinteessä töräyttäessäni vilkkaassa liikenteessä? Liikenneturvan vaarantaminen? Tyyliä olla pitää, mutta uskottava konekiväärisarja vaatii bassoa siten kokoa, millähän taajuudella Stukan Jerikon torvi vinkui? Se voisi olla sopiva koon säästäjä, tosin tapon yritykseksi luettavissa, kun turistisotaveteraani saa slaagin. Saving Private Ryan leffan ensi-illoissa maihinnousukohtauksessa moni jenkkiveteraani sai sydärin. Sen siitä saa, kun palkkaa liian hyvät ohjaajat sekä vapaaehtoisnäyttelijät, muistaakseni joku sata Irlannin armeijan sotilasta makasi kuusi tuntia meressä/tyrskyssä/rannalla kuvauspäivänä.

Toinen tarveväline olisi supertehokas imukuppi muovipussissa, jossa on vehnäjauhoja ja lappu #käräytähuumekuskiepäiltypäivässä #liikenneturvallisuudenvaarantaja. Olisin näet saattanut saada kyseisen hidastamatta päätään kääntämättä suojatien yli ajaneen kuskin kiinni ruuhkasta johtuen. Sininen LED pussissa vaatisi aktivointia ja olisi siten hidas/vaikea toteuttaa.

Hengenpelastusvälineenä syyteriski sumutorven äänenpaineisesta torvesta on pienempi paha. :evil:

Avatar
tavasti
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 2749
Liittynyt: 06 Elo 2007, 10:55
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Virallinen marina ja v*tutusketju

Viesti Kirjoittaja tavasti »

Takana 75 km pyöräilyä tänä vuonna. Polvi kipeytyi lauantaina kun olin jenkkifutispelissä toimitsijana. Virhe oli kai laittaa jalkaan sandaalit, vaikka homma on omasta näkökulmasta kevyttä juoksentelua, niin polvi tykkäsi kyttyrää.

Näillä pohjilla voi olla Nokia-osalistuminen aika heikossa. Etenkin lempimatkani 12h ei ihan mene harjoittelematta, ja etenkin, polvi pitäis olla kunnossa. Pah.

Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python

"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"

vaaka
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3069
Liittynyt: 10 Maalis 2015, 08:13

Re: Virallinen marina ja v*tutusketju

Viesti Kirjoittaja vaaka »

Juoksu hakkaa ja on siten raakaa homma kolhitulle.

Vastaa Viestiin