Jarcco kirjoitti:Olisipa mukava tietää paljonko ulkopuolelle jätetty eturengas huonontaa kerrointa deltakinnerissä - veikkaanpa että melko paljon. Ehkä noin saman verran kuin avoin alapuoli??
Ulkopuolelle jää myös takarenkaat
Ainakin tässä vaiheessa.
Vaikka rakenne muutoin soveltuu hyvin kevyesti kattamiseen niin nuo renkaat ovat ongelma. Siksi kai tadpole on suositumpi kinneri lähtökohta. Muoto luonnostaan edestä leveä ja takaa kapea.
Jarcco kirjoitti:Ei ollut tarkoitus arvostella ansiokasta pioneerityötäsi, vaan pohdiskella yleisesti kinnerin rakentelun haasteellisuus
Ymmärsin kyllä, tuli vähän paatosta tuon varsinaisen vastauksen perään 
Nojanalle kirjoitti:Parasta tässä jos tekiä on tyytyväinen , niin lähes paras tulos on saavutettu. Muusta viis. 
Tekijäkään tuskin on tähän täysin tyytyväinen. Liian korkealle asetetut tavoitteet masentaa, pitää edetä pienemiin askelin ja siirtää tavoitetta kun edellinen on saavutettu. Tämä nyt on tätä "pioneerityötä".
Moneen tekniseen ratkaisuun, joiden toiminnasta/kestävyydestä ei ollut mitään takeita aiemmin, olen toki tyytyväinen. Runko on hyvä kompromissi keveyden ja jäykkyyden väliltä. Kammet ja vetosysteemi toimii. Ohjaus, joka keksitty projektin aikana, on ihan hyvä trike käyttöön. Paino on pysynyt kurissa, ottaen huomioon että rakennusmateriaali on teräs.
Yksi tavoite on innostaa muitakin, siinäkin näytän onnistuneeni 
Jukka
nii, ja projekti on nyt saumojen siistimis vaiheessa. Maalit pintaan ja kasaus niin pääsis sitten sen katteen kimppuun...