Kiitos kannustuksesta Petrille. Siitä innostuneena kävin tänään polkaisemassa 156km. Juhannuksen saldoksi tulee 271km. Eilinen meni perheen kanssa Särkänniemessa - ei heitäkään nyt ole täysin laiminlyöty
Taitaa Mhelander taas kohtaa alkaa paukuttamaan kilometrejä (tai kirjaamaan kirjaamatta jääneitä). Koville ottaa kyllä muiden kiinniotto. Mun lenkit tahtoo jäädä 3 kertaan viikossa. Paljoa ei enää matkoja pysty pidentämäänkään. Niin ja heti Hämeenlinna viikonlopun jälkeen pitää lähteä taas työmatkalle eli jää yksi ajokerta väliin.
Savenmaan Trike "Taipale" 2011 May -> / Raptobike Lowracer 2013 September -> Dual 700C Raptobike (lowracer) 2015 January
Taitaa Mhelander taas kohtaa alkaa paukuttamaan kilometrejä (tai kirjaamaan kirjaamatta jääneitä). Koville ottaa kyllä muiden kiinniotto.
Ei mulla ole valitettavasti kirjaamattomia lenkkejä kun tulee ajettua myös maastossa. Siellä kun keskari on jotain 20:n paikkeilla ja maantiellä 33+ tällä hetkellä eli takkiin tulee reippaasti. Fokus on laadussa, ei määrässä, ja käyn ajamassa kun muilta kiireiltä ehtii ja kondis on sopiva.
Ei noita äijiä varmaan koskaan kiinni saada mutta itselläni on edelleen tavoite ajaa joukkueen keskiarvon tuntumaan, tuskin senkään yli pääsen.
Tauko tuli ajoihin kun katkesi takavaihteen vaijeri. En onneksi ehtinyt kauas. Luulisin että huomenna saan paikallisesta huollosta uuden vaijerin.... jos niillä on niin pitkiä. Tais olla 2m pitkä.
Savenmaan Trike "Taipale" 2011 May -> / Raptobike Lowracer 2013 September -> Dual 700C Raptobike (lowracer) 2015 January
Pojat kisaa keskenään, vaikka ehkä pitäs iloita tehosarjan kärkipaikasta - edelleen kärjessä onnea. Imatra hyvänä kakkosena
Niin se on. Ainakin kilsojen keruussa. Itse kisat on sitten Nokialla...
Mutta hyvä näin, pidetään vaan joukkue tehosarjan kärjessä. Mullakin alkaa tulla taas kilsoja, eiköhän niitä semmonen tonni kuussa ainakin saa ajettua.
Heh, minun osalta Terpan ykköspaikka ei olisi uhattuna, vaikka Terppa jäisi kotiin makoilemaan. Ei taida minulla tulla tuota viittä tuhattakaan kasaan koko kesänä.
Eikös ykkös paikka jaeta vasta Syyskuussa kaikkea voi tapahtua vaikka itse toivoo asioiden sujuvan kuin elokuvissa... Reissu olisi tarkoitus aloittaa ensi keskiviikkona eli sillä kyllä kilometrejäkin tulisi. Tänään eka työmatka pyörällä reissun jälkeen, työkalusatsia en ole raakannut ja muuten oli 5 kgn lisäpainot, toisaalta yölämpötilakin oli kohillaan ja matka aika meni 9sek yli 40 minuutin... n. 23km. Melkein samaan ennen reissua pääsin mutta silloin ajoin tietoisesti kovempaa, kyllä nytkin ylämäet.
Mäet nousee paljon keveämmin mutta jos rupeaa revittelemään niin Se tuntuu polvissa eli taidan jatkossakin jättää mäkirevittelyt väliin. Se ilo reissusta myös jäi, että "asiointimatkat" tuntuu vähemmän rasittavalta ja kynnys jättää auto kotiin on matalampi, itseasiassa Se olisi kannattanut poistaa liikennekäytöstä jo kesäkuun alusta mutta samapa tuo... Yritetään nyt kuitenkin 5 kk yhdellä tankillisella
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Niin, ja vanha vääksyläinen sananlasku kertoo
"Joskus se Terppakin väsyy" eli älkää ihmeessä
menettäkö toivoanne.
Se päivä saattaa olla lähellä,
ehkä jo 10 vuoden päästä...........