jooseha kirjoitti:Linnanen onkin mm-tasoa
Niin ja vanhempi
jooseha kirjoitti:Linnanen onkin mm-tasoa
Niin ja vanhempi
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
PW kirjoitti:jooseha kirjoitti:Linnanen onkin mm-tasoa
Niin ja vanhempi
Kuntoilijoiden aateli vs supermiehet. Vähän kuin nojakki vs kinneri moottoreitta paitsi ehkä ylämäessä väline-ero ei ole yhtä iso kuin kovien kuskien kanssa?
Tämä video ei ole tainut olla täällä esillä. Pientä rääkkäystä 2014 MM-kisoissa.
Nojailija näkyy radan reunassa kohdassa 7:06-08
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
Wacky kirjoitti:Tämä video ei ole tainut olla täällä esillä. Pientä rääkkäystä 2014 MM-kisoissa.
Kaverista irtoaa hiukan tehoja. Huhheijaa!!
Nojapyörät: Challenge Fujin SL-1 Low Racer, HP Velotechnik Scorpion FX trike
Pystärit: BH Emotion Neo Cross akkukone, Nakamura Platinum hybridi
Mäet nojapyörällä (kinneri Mango 2014 )Matka n.190km keskinopeus 30,2 km/h. ajoa 6,13 h, max nopeus 83,9 km/h. Pyöränpaino n. 30 kg
Melkein sama reitti 2015 (Canyon hiilikuitu maantiepyörällä ) keskinopeus 30,5 km/h ,ajoa 6,17 h .max nopeus 62,7 km/h (etuna n.50km myöntätuulta keskinop.nousi arvio n. 1-1,5 km/h , 4km pitempi reitti) Pyörän paino 7,7 kg
Reitti mäkinen asfalttitie.Tässä testi, joka osoittaa nojapyörän (kinneri ) hyödyn häviämisen runsas mäkisessä maastossa.Kevyttä maantiepyörää voi ylämäessä polkea ns. putkelta, niin vauhti ei putoa niin paljon kuin kinnerillä.Nojapyörällä tasaiset ja alamäet mennään sitten vauhdikkaammin !
Tasaisimilla tieosuus lenkeillä erot kinnerin ja maantiepyörällä ovat olleet mulla vauhdissa 3- 6 km /h kinnerin eduksi
Taulukko kertoo kaiken !
Wacky kirjoitti:Nojailija näkyy radan reunassa kohdassa 7:06-08
Sama mies (Nojailija), samoissa kisoissa, kaikkensa antaneena suorituksen jälkeen: