Aleksein viesti: "Hello, Petri! I am very sorry about delay with yours order. I have some troubles with my family (I was compel to move my workshop to new place). But I still can to realize my promise about seats. For this moment I have 2 seats ready.
Are you still want to get my seats? I can to send it for 5 seats in box. So, if you want, I will continue to make it for you."
Eli vieläkö halutaan nuo penkit? Itse olisin vielä tilauksessa mukana ja optimistisesti kuvittelen, ett penkit olis Keväällä Suomessa.
Penkkitilaus Velodreamerilta
Re: Penkkitilaus Velodreamerilta
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Punasiakin syntymässä
Petri
- terppa
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
PW kirjoitti:Aleksein viesti: "Hello, Petri! I am very sorry about delay with yours order. I have some troubles with my family (I was compel to move my workshop to new place). But I still can to realize my promise about seats. For this moment I have 2 seats ready.
Are you still want to get my seats? I can to send it for 5 seats in box. So, if you want, I will continue to make it for you."
Eli vieläkö halutaan nuo penkit? Itse olisin vielä tilauksessa mukana ja optimistisesti kuvittelen, ett penkit olis Keväällä Suomessa.
Tilataan pois, mun pyöräprojekti valmistuu keväällä. En tosin tiedä vielä vuotta
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
terppa kirjoitti:PW kirjoitti:Aleksein viesti: "Hello, Petri! I am very sorry about delay with yours order. I have some troubles with my family (I was compel to move my workshop to new place). But I still can to realize my promise about seats. For this moment I have 2 seats ready.
Eli vieläkö halutaan nuo penkit? Itse olisin vielä tilauksessa mukana ja optimistisesti kuvittelen, ett penkit olis Keväällä Suomessa.Tilataan pois, mun pyöräprojekti valmistuu keväällä. En tosin tiedä vielä vuotta
Pari hyväksyntää lisää, ni uskallan pitää tilauksen voimassa.
Petri
Anna tulla vaan.
- Vilijami
Tuntuu nuita pyöriä valmistuvan, ni tarvii niihin penkit
Ok, laitan hälle viestiä.
Petri
Nyt lupaili kuukauden päästä valmiiks.
Petri
Nyt tuli viesti: " 5 penkkiä valmiina, kuva tulee pian"
Nää 5 vois varmaan ottaa nyt ja loput 5 kun saa valmiiksi. Ketäs tässä viel on mukana? Tai onko joku jo kyllästyny? Kellä suurin kiire, penkin kanssa?
Petri
Mä voin jättää oman tilaukseni väliin koska sälli kenelle se oli menossa hautasi nojailusuunnitelmansa=\
Mut en mä toisaalta sanojanikaan rupea syömään mikäli ko penkki uhkaa jäädä muiden riesaksi. Saa kai siitä vaikka lapsille pulkan jos ei muuta...
Minkäs kokoisia nuo valmiit ovat?
Mun penkillä ei ole niin kiirettä. Runkokin vielä tekemättä
Mukana kuitenkin olen.
jooseha kirjoitti:Minkäs kokoisia nuo valmiit ovat?
Mun penkillä ei ole niin kiirettä. Runkokin vielä tekemättä
Mukana kuitenkin olen.
Enpäs tiedä kokoa, pitää kysyä.
Petri
- Pastori
- Viesti:
Mukana ollaan ja ei oo paniikkikiirua.
-
Mukana kun peräpukama....
Performer Highracer, Dahon Visc P18, Orbea Aqua, Rossano, Helkama jääkäri Torpedo 3s
Tänään tuli kuvia, nää penkit on kaikki isoja. Sano tänään käyvänsä pankissa, kysymässä miten maksupolitiikka Suomesta toimii. Ootellaan toimintaohjeita, otan nää ekat tänne Imatralle ja jaetaan tästä hätäsimmille ja lähimmäks, jollain konstilla. Mietin ett toisen satsin voi ottaa johonkin muuallekin jos se on logistisesti fiksumpaa.
Petri