Sivu 6/7
Re: SPECBIKE TECHNICS nojapyörä
Lähetetty: 12 Touko 2020, 19:18
Kirjoittaja tm
Nice bike and beautiful scenery!
Did you try also without electricity, how easy was riding on the beach?
Re: SPECBIKE TECHNICS nojapyörä
Lähetetty: 12 Touko 2020, 20:57
Kirjoittaja Specbike
tm kirjoitti:Did you try also without electricity, how easy was riding on the beach?
yes, it is possible, it is also possible to find such sand where electricity will not help,
on fat wheels you can drive where thin ones totally drowning,
but fat wheels are not magic, they also have a limit.
there will be a video soon
Re: SPECBIKE TECHNICS nojapyörä
Lähetetty: 31 Touko 2020, 13:54
Kirjoittaja Specbike
Now the video is ready, enjoy it
https://youtu.be/J1P4p_65sz0
Re: SPECBIKE TECHNICS nojapyörä
Lähetetty: 21 Kesä 2020, 21:00
Kirjoittaja Specbike
the meeting in Hungary is over, tomorrow we are going to a meeting in Poland
Re: SPECBIKE TECHNICS nojapyörä
Lähetetty: 23 Kesä 2020, 22:46
Kirjoittaja Specbike
The meeting in Poland will begin tomorrow, we are already here.

- 105530158_294542555256093_7817756846081203891_n.jpg (126.54 KiB) Katsottu 19603 kertaa
Re: SPECBIKE TECHNICS nojapyörä
Lähetetty: 23 Kesä 2020, 23:27
Kirjoittaja torneol
Beautiful scenery and trikes, too!
Re: SPECBIKE TECHNICS nojapyörä
Lähetetty: 29 Marras 2020, 14:00
Kirjoittaja Specbike
Re: SPECBIKE TECHNICS nojapyörä
Lähetetty: 16 Syys 2021, 23:02
Kirjoittaja Specbike
Because I have some problems, this year only local trips
https://youtu.be/ayC5uw6NNoE
Re: SPECBIKE TECHNICS nojapyörä
Lähetetty: 17 Syys 2021, 11:31
Kirjoittaja Vilijami
Camera angle boost long tiller side to side swing so much, that i almost fall down on couch when i see video. 
Re: SPECBIKE TECHNICS nojapyörä
Lähetetty: 28 Huhti 2022, 22:33
Kirjoittaja Specbike
The frame for this monster was produced in our workshop
Re: SPECBIKE TECHNICS nojapyörä
Lähetetty: 29 Huhti 2022, 00:16
Kirjoittaja janx
Here you are.
One of two MK3 e-trikes bought by customer in very north of Finland. Trike has the following specs.:
- 3 motors
- all-wheel-drive
- 6000-watt motor power
- 3000-watt variable e-brake / regen
- top speed 80 km/h
- 2.4” tires
- reinforced battery bottom (additional 3mm aluminum sheet)
- 18 speed Pinion gears
- 5.1 kWh 67.2V battery
- front and rear light
- Mudguards on all wheels
- side bags & rear bags (not mounted on photos)
- reverse driving up to 6 km/h
- USB OC 3.0 for phone charging
- Rear mirrors
- 180mm rotors
- rear hydraulic brake
- real time GPS tracker & alarm
- boom length quick adjust
- HP streamer (not mounted on photos)
- fixed rear cargo rack
- thermal battery management system (TBMS).
- The TBMS can heat the battery from down to minus 30 degrees Celsius to default 10 degrees Celsius (configurable) for charging and driving. This will allow riding in extreme low temperatures while avoiding reduced range. The battery is insolated and only used very limited power to maintain operating temperature. For initial heat up the charger can be used.
Re: SPECBIKE TECHNICS nojapyörä
Lähetetty: 29 Huhti 2022, 00:57
Kirjoittaja ajarmala
janx kirjoitti: ↑29 Huhti 2022, 00:16
One of two MK3 e-trikes bought by customer in very north of Finland. Trike has the following specs.:
- 6000-watt motor power
- 3000-watt variable e-brake / regen
- top speed 80 km/h
That would not be street legal here. Unless you register it as a motortrike...
Re: SPECBIKE TECHNICS nojapyörä
Lähetetty: 29 Huhti 2022, 07:41
Kirjoittaja janx
ajarmala kirjoitti: ↑29 Huhti 2022, 00:57
janx kirjoitti: ↑29 Huhti 2022, 00:16
One of two MK3 e-trikes bought by customer in very north of Finland. Trike has the following specs.:
- 6000-watt motor power
- 3000-watt variable e-brake / regen
- top speed 80 km/h
That would not be street legal here. Unless you register it as a motortrike...
It's not possible either.
Re: SPECBIKE TECHNICS nojapyörä
Lähetetty: 29 Huhti 2022, 08:43
Kirjoittaja Härski
Pojilta on unohtunut rakentaa turvakaaret, niin ei voi osallistua edes kroscartiin tai jokkikseen 
Re: SPECBIKE TECHNICS nojapyörä
Lähetetty: 29 Huhti 2022, 09:23
Kirjoittaja Vilijami
Kontrollerin säädöllä nopeuden ja tehon saa pudotettua lailliselle tasolle tieliikennesiirtymiä varten.
Tämä on kaltaiselleni polttisjäärälle huima mahdollisuus! Vielä, ennen kuin trafilla asia ymmärretään….
By adjusting the controller, speed and power can be reduced to a legal level for road traffic.
This is a great opportunity for a petrolhead redneck like me! Yet, before the traffic agency understands….