dodiin.
himpun yli 24h tuli tuuskattua kikottimenkimpussa.
perjantaina 17 aikaan aloitin ja lauantaina 17 jälkeen lopetin. lauantaina piti ottaa 20 mínsan päikkärit kikottimenpenkissä...
3 ekaa sain tehtyä ja vähän muutakin.
meinasi aiheuttaa aika iloisesti ongelmia tuo tilanpuute kun suunnitteli ohjauksen ylös tuontia..
biltsun cruiserin keskiön laikkasin irti ja sovittelin kolmirattaisen istuin puomiin totutulla tavallla.
Biltsun pärrä laukulle tekasin tavaratelineen joka on 2 pultilla kiinni jotta sen saa pois jos tahtoo ajella keveästi.
penkille tein vanerista istuin osan ja selkänoja, pehmuste säilyi entisellään.
peilit molemmin puolin.
ohjaukseen tein alapäähän jopa laakeroinnin vaikka edellisessä ei juuri kulumaa näkynyt.
kaiken kaikkiaan 2 pyörän stemmit meni tohon + yks ohjaustanko sekä normi putkea.
vaihteita en ehtinyt alkaa vekslaamaan kun olisi takavaihtajalle pitänyt askarrella paikka ja alkoi jo vätystää.
Miltä nyt tuntuu?
tosi kivalta, oli hassua ajella lukko polkimilla kun se on jotenkin "aivotonta". paljon kivempi ajella kun ei tarvi saurata jalkoja ja pyörittäminenkin luonnistuu helpommin kuin mitä remmeillä--
limsa pullo kädessä ajelin kotiin ja pysyin tiellä ihan ok
aika painava lasti vain kun oli työkaluja ja pyörän kumeja ja renkaita, vauhti hidastui oikeastaan vain kiihdytyksissä.
pitää huomenna koitta kvästä pommittamassa jonku mittanen reissu..
tossa oli toi keskiö sellanen 3 osanen jossa oli laakerit omassa laakeri kehässä. ei siis suljettuja laakereita, saako tuollaiseen sellaisia?
piti avata ja putsata ja rasvata kun meni rälläköinistä roskia laakereille...
btw käytin polkimen ulosvetäjänä bilteman pallonivelen irroitus työkalua.. toi hampaattomalle puolelle ok..
kuvia kunhan opoy/dna tai twitter saa piuhansa auki