Vähän jo väsyneenä...
Ohittavasta autosta huudettiin:"Millä toi käy"
Vastasin:"Kaljalla"
"Ihanko tosi?"
"joo"
Vähän jo väsyneenä...
"Ihanko tosi?"
"joo"
Egolokisesti omassa vihreässä kuplassa
mika kirjoitti:Vähän jo väsyneenä...
"Ihanko tosi?"
"joo"
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Mahtavaa, mika !
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
"Kaikkea muuta onkin tullut vastaan muttei tuollaista!" ratsastajan suusta, kun pysähdyin päästämään vastaan tulevan ratsukon ohi. Ei ymmärtänyt heppa polkupyörän päälle vaan yritti takajaloilleen
jooseha kirjoitti:Ei ymmärtänyt heppa polkupyörän päälle vaan yritti takajaloilleen
Pelkäävät käärmeitä yli kaiken. Pelkkä kyy saattaa aiheuttaa tuollaisen reaktion, joten ei ihme että vähän pythonia säikkyy
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Rumasti sanoi nuori tyttö koulunvieressä kun Helsinkinojakilla ohi ajoin: "V***n hieno pyörä!"
Petri
Naapurin 4v-pojalla, terävät hoksottimet kun pyyttonilla olin lähdössä, kysyi: "Millä sinä ohjaat kun ei ole ohjaustankoa". Selitin ett tätä ohjataan jaloilla.
Petri
"Mä en tiedä onkos tos tyyliä vai ei, mut toi on outo!"
Olin läskiä pitkästä aikaa ulkoiluttamassa..
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
"15 kilsaa tunnissa!" huusi pusikossa tutkaa pitäneestä poliisipartiosta toinen, kun ajoin ohi.Varmaan väärin kalibroitu tutka niillä
Ensimmäinen viirinhuutelija osui kohdille kun olin clwb:llä matkassa: vastasin että kyllä, ehdottomasti kaikille 150cm pitkille ihmisillekin pitää laittaa viiri selkään. Ymmärtäis paremmin jos pyörä olis oikeasti matala
vph kirjoitti:"15 kilsaa tunnissa!" huusi pusikossa tutkaa pitäneestä poliisipartiosta toinen, kun ajoin ohi.Varmaan väärin kalibroitu tutka niillä
Vai oliko siinä 9 %:n ylämäki?
--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)
Eilen mies pyyttonista: "Ai siin on kääntyvä etupyörä" No eiks se yleensä oo?
Petri
Joudut sitten tekemään kääntyvällä takarenkaalla varustetun
PW kirjoitti:Eilen mies pyyttonista: "Ai siin on kääntyvä etupyörä"
No eiks se yleensä oo?
Ei ole ihan noin suoraviivaista ja yksinkertaista. Ensin pitää päättää mikä osa pyörästä pysyy suorassa ennen kuin pystytään määrittelemään mikä rengas kääntyy. Pyhthonissa ei mikään pysy suorassa kun nivelestä kääntää. Normaalisti kääntyvän renkaan määritelmä on helppo, se on se joka kääntyy suhteessa kuljettajaan ja ajoneuvoon, Pythonissa puoli kuljettajaa ja puoli pyörää kääntyy etupään, ja loput takapään mukana. Mun mielestä python on runko-ohjattava, kuten pyöräkuormaajat:
Mutta pyöräkuormaajista poiketen on koko vartalolla hallittava runko-ohjaus.
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
jviirret kirjoitti:PW kirjoitti:Eilen mies pyyttonista: "Ai siin on kääntyvä etupyörä"
No eiks se yleensä oo?
Ei ole ihan noin suoraviivaista ja yksinkertaista. Ensin pitää päättää mikä osa pyörästä pysyy suorassa ennen kuin pystytään määrittelemään mikä rengas kääntyy. Pyhthonissa ei mikään pysy suorassa kun nivelestä kääntää. Normaalisti kääntyvän renkaan määritelmä on helppo, se on se joka kääntyy suhteessa kuljettajaan ja ajoneuvoon, Pythonissa puoli kuljettajaa ja puoli pyörää kääntyy etupään, ja loput takapään mukana. Mun mielestä python on runko-ohjattava, kuten pyöräkuormaajat:
Mutta pyöräkuormaajista poiketen on koko vartalolla hallittava runko-ohjaus.
Jukka
No joo tuo on totta - tuohon kysymykseen (tyhmäänkö) en vaan osannu nuorena (ei iältään) pythonauttina osannu reagoida oikein - koska yleensä polkupyörät on etuvetosia ja nyt ihmeteltiin (luultiin) ett tämä on - vaikkei oikeesti olekkaan kun tarkemmin ajattelee
Petri