Kohtaamisia

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
PW
KOM

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja PW »

En nyt saa sitä kuvaa tänne siirrettyä - dataongelma. Kenguruita siinä en kuitenkaan näe, enkä muitakaan pussieläimiä :wink:
Kuulemma joku autotilanne, työntämistä ym. Jorin pyörä nojaa tolpaan ja Jori tarkkailee tai toimii työnjohtajana. Tunnistaa tyypillisestä Jori-asennosta kädet selän takana ja tietyst pyörästä.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Hopea
Sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Hopea »

Tänä aamuna vähän ennen puoli kahdeksaa tuli Pasilan aseman pohjoisesta alikulusta musta 20/26 (?) kaksipyöräinen miehen ajama nojapyörä. Nostin kättä ja vilahdin ohi punaisella 3-pyöräisellä Gekkollani keskittyen pitämään vauhdin yllä edessä olevaan pitkään ylämäkeen.

Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja jori »

PW kirjoitti:

En nyt saa sitä kuvaa tänne siirrettyä - dataongelma. Kenguruita siinä en kuitenkaan näe, enkä muitakaan pussieläimiä :wink:
Kuulemma joku autotilanne, työntämistä ym. Jorin pyörä nojaa tolpaan ja Jori tarkkailee tai toimii työnjohtajana. Tunnistaa tyypillisestä Jori-asennosta kädet selän takana ja tietyst pyörästä.

Aaai, tuo tilanne. Se oli vasta maanantai-iltana, kun olin jo aamulla palautunut kotiin. Meillä päin maanantai-ilta luetaan jo arkipäiväksi eikä viikonlopuksi. Jos se on viikonloppua, on viikonloppu lipsahtanut pitkäksi, mikä ei kyllä sekään ole järin harvinaista. :roll:

Joo, tunnustan, minä se olin ja siis jo Tampereella. Jonkun nuoren parin auton konepellin alta oli noussut savua ja olivat pysähtyneet tutkimaan, mistä se tulee. Mitään ei löytynyt, joskin käsijarrun hajua leijui ilmassa. Aikamme tutkittuamme lähtivät ja jatkoivat ilman ongelmia.

ED: Jos et itse saa kuvaa linkitettyä. Pyydä Petri poikaa lähettämään se kuva suoraan minulle, niin saadaan tähän ketjuun hiukan väriä. :)

Viimeksi muokannut jori, 04 Kesä 2015, 08:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Salsa
Sisällöntuottajakokelas

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Eilen tuli toinen Gekko vastaan OP:n edessä olevassa kevyen liikenteen tunnelissa. Sai sitä vähän kieli keskellä olla, että mahtuuko kaks trikeä rinnakkain :D mutta hyvin me Hopean kanssa selvittiin.

Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->

vaaka

Viesti Kirjoittaja vaaka »

RReipas tuli vaimonsa Gekkolla vastaan Sibeliuspuiston kohdalla ja käännyin perään hänen loppureissunsa ajaksi juttelemaan.

samuel
Sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja samuel »

Tänään klo 16.30 Mustavuoren laskettelukeskuksen kohdalla ajoi valkoinen trike kohti Nokiaa.

- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla

terppa

Viesti Kirjoittaja terppa »

Tänään joskus neljän jälkeen keltainen trike pitkän viirin kera oli liikenteessä Lahdessa Uponsillan luona, kuvan räppäsin, että saan todistettua itselleni etten näe harhoja :)

Nojasyklismiä vuodesta 2010

"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Mika ilmeisesti paukuttanut lenkillään mökkipaikan ohi juhannuksena. Kuulemma ihan selällään ajanut:-)
Itse olin kaupungissa ja naapurustosta oli joku tullut ihmettelemään että olinko minä asialla.
Hassuja nämä nojakistit.... suorastaan nähtävyyksiä.

jori

Baskeri kirjoitti:

Mika ilmeisesti paukuttanut lenkillään mökkipaikan ohi juhannuksena. Kuulemma ihan selällään ajanut:-)
Itse olin kaupungissa ja naapurustosta oli joku tullut ihmettelemään että olinko minä asialla.
Hassuja nämä nojakistit.... suorastaan nähtävyyksiä.

Hienoa, nyt on siis saavutettu tilanne, jossa nojapyöräilijän siis jo näkee, vaikka onkin matala, sillä mikäs nähtävyys sellainen olisi, jota ei näe. :twisted:

Jori

Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

vaaka

Joku päivä sitten kaveri otti kuvan lain mukaisesti, kun autonsa seisoi punaisissa kohti talvipuutarhaa menevästä kinneristä, jonka kyljessä luki Herbalife. Kuulemma auton mittarin mukaan meni reilusti yli 30 kilsaa tunnissa, kun liikkeelle pääsi vertaamaan. Kuka kuskaa? Kaveri halusi tietää, mentiinkö lihasvoimalla, sähköavusteisesti ja mikä on ilmanvastuskerroin.

Wacky

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Kyseessä on Velowagon nimininen kaveri ja se kulkee vain lihasvoimalla. Kai jostain löytyy Mango Tour mallin ilmanvastuskerroin josta voi ihan vähän ottaa pois kun Petjalla taitaa olla takana tötterö nykyisin ja mahdollisesti jotain muitakin aerodynaamisia parannuksia siinä.

- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)

vaaka

Kiitos pitää surffata ilmanvastuskertoimen setvimiseksi.

ajarmala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

vaaka kirjoitti:

Kiitos pitää surffata ilmanvastuskertoimen setvimiseksi.

Ihan täällä nojapyöräfoorumilla on mitattu sekä Stradan että Milan SL:n ilmanvastuskerroin. Hakutoiminto paljastanee.

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

kuparinen
Sisällöntuottajakokelas

Viesti Kirjoittaja kuparinen »

Tänään n. klo 19 Lempäälän Sääksjärven urheilukentän tienoilla ajeli deltatrike, joka lähinnnä muistutti draisinia http://www.draisin.com/products/tricycl ... ors/relax/. Nuorehko tummapaitainen kaveri keltaisella trikella, jos ehdin auton kyydistä nähdä, enpä ehtinyt poiketa puheille. Onkohan foorumilaisia?

jori

kuparinen kirjoitti:

Tänään n. klo 19 Lempäälän Sääksjärven urheilukentän tienoilla ajeli deltatrike, joka lähinnnä muistutti draisinia http://www.draisin.com/products/tricycl ... ors/relax/. Nuorehko tummapaitainen kaveri keltaisella trikella, jos ehdin auton kyydistä nähdä, enpä ehtinyt poiketa puheille. Onkohan foorumilaisia?

Saattoi olla Ismo Pirkkalasta. Jos hän, oli pyörä Kettwiesel. Taitaa olla toistaiseksi vain lukupuolella foorumilla. Saattaa tulla Helsingin tapaamiseen.

Jori

Vastaa Viestiin