mhelander kirjoitti:
Tiedä siitä. Mutta ajoasento näyttää nyt siltä että käsillä pystyt komentamaan ohjausta paljon paremmin. Ja tarvittaessa vastustamaan/rytmittämään vastaliikettä polkemisen aikana.
Mun vekottimella ei pysty tehokkaasti polkemaan jos pitää kyynärpäät koukussa rennosti kiinni ohjaustangosta. Kädet pitää olla lähes suorana edessä. CB väittää että yläkropalla saadaan ajoon lisää tehoa. Siltä se ainakin tuntuu kun V:llä pukkaa ylämäet paljon kovempaa vauhtia (ja pykälän kaksi isommalla vaihteella) kuin vaikkapa MetaPhysic:llä.[/quote]
Niinpä niin, olen tuolla paljon aiemmin jo sanonut, että vastamäissä saa lisäpontta polkemiseen ala- ja teräsmiesohjauksilla. Tuli silloin vastaväitteitä, ettei niistä ole mitään hyötyä. Silloinhan myös ylävartalo saa jumppaamista. Orava-asennossahan sitä ei juuri saa.
Olen tässä mietiskellyt, mitenkähän kävisi,jos kokeilisi SH20:een kahta erillisjoustettua takapyörää?
Jousto olisi aika jäykkä, jolloin liikkeellelähtö olisi helppoa.
En tätä mieti sen vuoksi, etteikö ajo kaksipyöräisenä lähtisi sujumaan. Muuten vaan pälähti päähän. 
Sakari